Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 20 iulie 2013

Jurnalul unei femei simple 5

Taniusa ne gazduieste jurnalele
Astazi: Sambata 20iulie (am scris iunie in jurnalul pe hartie - ce bine era sa fim in iunie)
Ma gandesc: la interviul care urmeaza
Locurile de unde invatam: din carti
Sunt recunoscătoare pentru:bucuria pe care mi-o aduce o cana de cafea, o carte, sau sa stau la tara cu picioarele pe pamant fara sa fac nimic special
Citesc: Omul in cautarea sensului vietii Viktor Frankl




Ceea ce sper:
sa primesc nota maxima la interviu si sa intru la masterat
Ce mai mesteresc:cos un tablouas cu o croitoreasa ;)
Ascult: pasarile
Unul dintre lucrurile mele preferate: sa ma dau in leagan in curte (momentan la altii)
Mi-as dori: - sa fiu mai ordonata
- sa fac lucrurile unul cate unul (pe rand)
Saptamana viitoare as vrea sa ma relaxez, sa cos, sa stau in liniste
Pentru week-end: sa ma plimb prin imprejurimile Iasiului (intr-un joc  - unde mi-ar placea sa am casuta)
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:
Palatul Culturii de pe o terasa cu limonada, cafea buna si macarons de trandafiri

15 comentarii:

  1. O limonadă beau şi eu în aceste momente...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti fie racoroasa, Laura! Si sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult succes la examen si sa primesti nota cea mai mare, iti tin pumnii. Si Doamne ajuta sa ai casuta intr-o zi in locul potrivit pentru tine. Un sfirsit de saptamina pe placul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Taniusa. Sper ca toate sa avem ceea ce ne dorim si ne-ar face mai linistite intr-o zi!

      Ștergere
  4. Ce dor mi-ai facut de Iasi.....
    Sa ai o saptamana asa cum ti-o deoresti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc de-ntâmpinare :)
    Foarte frumoasă fotografia ta!

    Ca să-ţi răspund, mie-mi plac foarte mult gândurile şi învăţăturile transmise de Aurelius. Dacă ai ocazia, răsfoieşte-o măcar.

    Seară frumoasă şi duminică liniştită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anastasia o voi rasfoi. M-am mai intalnit cu ea si mi-a atras atentia. O voi cauta:*

      Ștergere
  6. Bafta la interviu, Anca !
    O sa vina, ea, si casuta ! Ai incredere, fiindca nu stii ce bucurii iti rezerva viata.
    Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa dea Dumnezeu sa se intample asa cum iti doresti!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. La fel la toata lumea Cristina! Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce priveliste de pe terasa... Wow... Eu n-am vizitat inca Iasul, poate reusesc in viitorul apropiat.

    Si eu sunt fan macarons, abia de Pasti am mancat prima oara si nu ma puteam opri. Au avut la Lidl o oferta cu macarons de diferite arome.

    RăspundețiȘtergere
  10. Poate vii intr-un octombrie desi atunci e foarte aglomerat...sunt cateva lucruri/locuri faine in Iasi:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea merg la Lidl, toate sunt la 20-30 min de mers cu masina,desi de cate ori am fost am gasit promotii foarte bune.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...