Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 5 iulie 2013

Jurnalul unei femei simple 4

Mai multe despre acest jurnal la Taniusa   

Ma gandesc: ca dezamagirile ne fac mai prudenti, mai rezervati, ne indeparteaza de ceilalti.
Invatam: din greseli, der nu neaparat sa fim mai buni, ci mai adaptabili, mai putini deschisi, mai cinici.
Sunt recunoscatoare: pentru oamenii minunati e care-i pot suna la orice ora si pentru ca e bine.
Citesc: nu citesc nimic! Cos la masina, n-am timp de altceva.
Sper sa: ma pot inscrie la masterul la care vreau eu sau in formare.
Mesteresc: un sort! pentru mama mea care este cea mai frumoasa si mai tnara si mai fericita femeie din lume. Si mai desteapta.
Ascult: cum tacane masina de cusut, in rest linistea
Imi plac: lucrurile din cupru, cuprul.
Imi doresc: o casa cu prispa si gradina, livada si gaini.
Am descoperit ceva minunat: macarons cu trandafir si cele cu caramel si sare de mare de la Madame Lucie.
Oscilez intre: un ceas si o bicicleta.
Mi-ar plcea sa fiu in fiecare vineri dupa amiaza pe plaja, sa ma plimb cu picioarele-n mare.
Din bucatarie: miroase a hrisca cu legume.
Imaginea pe care o am in minte si vreau sa o impartasesc:
dupa-amieze de vineri perfecte (sursa google)

6 comentarii:

  1. Nimic mai linistitor ca mersul pe malul marii!
    Un week-end minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Melly, un week-end plin de bucurie iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uneori esecurile si dezamagirile ne fac mai buni. Daca privim experienta ca pe o lectie din care avem ceva de invatat, si nu ne incrancenam...
    O duminica frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Corina, asa este, dar din pacate uneori ne fac mai prudenti, si prudenta asta inseamna inchidre si nu deschidere spre ceilalti.
    Duminica cu bucurie si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate, de multe ori greșelile ne învață să fim ascunși și să mințim. Trebuie să avem în evdere asta când greșesc copiii, să nu o pauce pe această cale.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu m-am gandit din perspectiva asta Zina - cred ca la copii intervine si frica, indeplinirea asteptarilor...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...