Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 29 iulie 2013

Ce fac in vacanta asta...

De astazi sunt oficial in vacanta. 7 zile intregi...As vrea sa stau undeva intr-o curte la munte la racoare, intr-un sezlong sa lucrez ceva de mana, sa ascult doar linistea, pasarile, fosnetul si atat. Astazi a fost prima zi de vacanta, dimineata mi-am facut analize la un laborator unde mi-am lasat masina, si, desi am fost putin la serviciu m-am plimbat pe jos, cu o cafea mare in mana...Mi se pare ceva minunat ca in timpul saptamanii  sa te poti plimba cu o cafea in mana prin oras, unde, desi canicula sa vezi fetele, cladirile, masinile, copacii... Stand in birou, plecand dimineata si venind seara nu mi-am dat seama cat e de cald si...cat de dezobisnuita sunt sa merg prin soare, cat de neadaptata la caldura am devenit, ca o planta de apartament. Rau! Rau! Rau! Si eu visez sa muncesc la pamant sustinut...si sa ma coc ca un cozonacel...
Pana una alta, planul meu este sa stau intr-un sezlong, cu o limonada, sa lucrez cu mainile si sa-mi pun gandurile in ordine... Am si instrumente pentru asta:
-dezamagita de revista romaneasca de profil, care trateaza lucrul de mana, mi-am facut abonament la o revista frantuzeasca cu modele de cusaturi in cruciulita - Creation Point de Croix, incantata de faptul ca am dat 5.5 euro pe bucata si 8 euro pe transportul a 6 numere, care-mi vin pe masura ce apar... Primul numar iulie/august mi-a venit in posta si m-am apucat de cusut imaginea de mai jos...
Revista mea preferata de punct cruciulita ramane Le idee di Susanna, dar care pentru Europa are un pret foarte mare:(

 Tot azi mi-a venit pachetul de panze pentru masina de cusut, si, pentru ca mi-a placut tare mult la Irina hainuta pentru cutia de conserve mi-am cumparat niste fire dulci de tot din bumbac...imi plac asa mult culorile! si textura de vara...Am ce face in vacanta aceasta! In cea din august (am si atunci 7 zile!!! imi doresc sa plec undeva la mare:)


19 comentarii:

  1. Frumoase si odihnitoare planuri! Imi plac panzele alea de nu mai pot!!! Ce te-ai gandit sa faci cu ele?
    Vacanta frumoasa, Anca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Iuliana. Inca nu stiu, imi plac in starea in care sunt:)), dar ma scolesc pe youtube:*

      Ștergere
  2. Superbe toate.
    De unde iei panze?

    RăspundețiȘtergere
  3. https://www.kreativshop.ro/materiale-patchwork/
    Toate in afara de cel cu trandafiri mari pe fond maro, care e din SUA, restul sunt unguresti si au un pret acceptabil. Au destul de multe in oferta si pachetul vine repede, eu am mai comandat de la ei si sunt multumita:) La buline gresesc, nu-mi dau seama din poze daca sunt buline marunte sau mari...in rest cum e poza asa e si realitatea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce planuri frumoase :) Vacanta tihnita :)
    Uite-asa mai aflam de niste reviste de lucru manual interesante :)
    Ah si depinde unde vrei sa mergi la mare, noi cand mergem, cate un week-end, ne luam impreuna cu o prietena cate un lucru si mesterim, ori bratari din noduri, vreo paturica de crosetat, vreo gentuta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fain:) Voi sunteti adevarate promotoare pentru hand made in ROmania. Din pacate prietenele mele au altfel de pasiuni:), dar ma sustin pe mine. Pentru mine la mare e excursie in toata regula...adica 2 zile pe drum si cateva acolo...as pleca undeva in Grecia sau Antalya doar pentru ca este avion din Iasi. Drumul pana la Constanta mi se pare infiorator...ori am imbatranit...

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca, ce mi-ai incantat privirea! Parca ma gadila degetelele! De unde ti-ai comandat panzele? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah, nu am citit comentariul de mai sus, acum vad :D ca ai raspuns la intrebarea mea.
    Oricum, sunt superbe: revista, materialele si mai ales planurile de vacanta!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. https://www.kreativshop.ro/materiale-patchwork/ - in afara de cel maro cu trandafiri(care-i americanesc) restul sunt unguresti si au pret bun. Diferenta de calitate eu n-am sesizat-o :)

    RăspundețiȘtergere
  9. In Grecia sau Antalya sigur te-ai coace acum exact ca un cozonacel :P (ca sa folosesc expresia ta). Acolo e mult mai cald decat la noi, deci ... mai degraba Constanta, chiar daca drumul e foarte lung si obositor.
    Nu stiu cat de planta de apartament ai devenit, intrebarea e: cine poate sa mearga, fericit, prin caldurile astea?! Vorbeam cu bunica mea aseara care a zis ca ea sta toata ziua in casa (in casa ei e racoare), iese in gradina numai dimineata si seara (mai ales pentru ca are niste probleme de sanatate si e bine sa se fereasca de caldura). Tot ea zicea ca n-a mai pomenit asa calduri ca in ultimii ani (are 88 de ani).
    Si totusi anul asta am avut o vara racoroasa, slava Domnului!, numai zilele astea sunt mai rautacioase.
    Sa ai spor! Imi plac materialele cu buline, cu bufnite si cu "de-ale gurii" :D Cel cu bufnite e preferat de departe.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie-mi place cel mai mult cel cu bufnite si cel cu buline roz:), imi plac bulinele mici mai mult. Ai mare dreptate cu vara:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumos blog ai! Cum de nu știu de tine? Foarte frumos! Succes! Ți-am lăsat comentariu la postarea cu veioza de la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) asa am gandit si eu ieri despre tine:)

    RăspundețiȘtergere
  13. ha,l'idee di sussana e si preferata mea, am un raft intreg de numere, le iau prin cineva direct din italia :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Esti norocoasa, eu am doar doua numere...ca sa ma abonez e 138 euro parca, cam scump...Am sa incerc sa-mi gasesc rude sau prieteni in Italia:) poate mi-o cumpara direct de la chioscuri.

    RăspundețiȘtergere
  15. s-ar putea sa am eu cateva numere in plus, o sa ma uit- daca e asa ti le trimit cu drag

    RăspundețiȘtergere
  16. :********* ce minunat ar fi!!!!!!!!!!!Iti multumesc din suflet chiar si numai ca te-ai gandit sa faci un gest atat de frumos:*

    RăspundețiȘtergere
  17. o sa ma uit saptamana viitoare cand ajung pe la apartament si iti spun. Cu mare drag, stiu cum e sa-ti doresti o revista sau un goblen,sau altele de genul asta si sa nu ai acces la ele. Si pe mine m-au bucurat altii si mi-au trimis lucruri dragute...dar din dar se face rai :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...