Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 7 iunie 2013

Sambata ploioasa sau zi de invatat


 Azi trebuie sa invat, mai am 4 examene pana termin facultatea, dar simt ca ma incec ca "tiganul la mal". Nu am nici un chef sa stau in fata cartii, desi obiectul este interesant. M-am trezit de la 6 am facut o cafea, apoi alta cafea, apoi am pus lapte, mi-am cautat penarul, apoi am mancat, apoi am citit 2 postari pe 2 bloguri pe care le urmaresc, apoi am comentat, apoi... asta e locul in care invat (locul oficial, ca neoficial invat pe jos)...mai e un pic dar eu nu gasesc motivatia, o fi lenea de vina?
Icoana din spate e inceputa de doi ani, dar...

 Am cusut asta de ceva vreme si mi-am dat seama ca merge perfect cu una din superbele agende facute de Crescento-vioara intai in tiparituri (au niste lucruri fabuloase si personalizeaza orice).

19 comentarii:

  1. Ei, Anca, saraca de tine ...
    Cand e de invatat, faci orice, sapi chiar si un şanţ daca trebuie :)), numai sa nu inveti !! :D
    Sa ai mult spor si sa retii usor!

    Mi-era dor de Shuba :D
    Imi place "I love my cat" e foarte dragut, nu mai tin minte daca ti-am spus atunci cand l-am vazut pe blog, mai demult, asa ca am zis acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Maria. Am fost la examen, am si facut, acolo, sub presiune mi-am amintit. Mai am 3 si termin...si da as sapa un sant oricand :)

      Ștergere
  2. Draga Anca, pozele tale inspira atata suflet bun si frumos, ca ma tot uit la ele de vreo 10 minute si nu ma mai satur! Totul e ca de poveste, cana cu fluturasi, motanul, icoana care asteapta sa fie terminata, ingerasii din calendar, pernutele de pe fotoliu...Imi place sa cunosc oamenii dupa aceste mici amanunte tradate de fotografiile lor, iar pe tine tare mi-ar place sa te cunosc si in realitate...candva :)

    Cred ca esti foarte obosita. Daca ai lua o mica pauza de plimbare...la Cetatuia, sa zicem (acolo imi placea mie sa merg cand stateam in Nicolina ;), poate te-ai intoarce cu bateriile mai incarcate si cu pofta de invatat.
    Spor in toate si liniste sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Iuliana :), sa stii ca si eu stau in Nicolina-Cug si se vede Cetatuia de pe geamul de la dormitor, bucatarie si baie (asta a fost motivul pentru care am cumparat apartamenul acesta). Poate o sa urcam impreuna dealul intr-o zi. Cat despre fluturasi si ingerasi...imi plac lucrurile girlish :)

      Ștergere
  3. Si pentru mine e zi de invatat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor Laura, inteleg cel mai bine cum e sa...nu-ti gasesti starea, dar fiecare idee conteaza:*

      Ștergere
  4. Un pic de vointa si le duci la capat toate! Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Claudia, in general mie imi place sa invat, acum m-am lenevit ca stiu ca e final. Trebuie sa ma mobilizez:)

      Ștergere
  5. Cred ca solutia pentru chef e sa faci intai ceea ce iti place si apoi , plina de energie sa te apuci si de invatat!Eu am avut anul trecut examenul de titularizare...care e in mijlocul verii...si mi-aduca aminte ca imi luam cartile pe plaja;sa ii impac si pe copii si sa imbin frumosul cu utilul!Spor la invatat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Nicol, si mie imi place sa invat la plaja sau in natura doar ca acum ploua tare, dar fac si ce imi place in conditiile meteo date (va citesc pe voi:)

      Ștergere
  6. În urmă cu 10 ani, pe teiul din faţa balconului meu urca un motan ca al tău, cu aceeaşi blăniţă gri pe care îl numisem Gică. Era viteaz tare...prindea şoareci pe afară şi nu numai.Venea să îi dau de mâncare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica:)) e un nume potrivit pentru un motan urias:). Al meu nu cred ca ar fi viteaz...cand sta pe pervaz se tupileaza daca trece vreo randunica "ucigasa" in zbor :)

      Ștergere
    2. Anca, il faci de râs pe dragutul de Shuba! :)))

      Ștergere
  7. Ce frumos locusor ai acolo!!!
    Mult spor la invatat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Micaela:) nu ma dau batuta.

      Ștergere
  8. Uite vin si eu sa te anim cat de cat, cu sustinerea!Sper sa-ti fie de folos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce loc frumos pentru învățat! Și ce pisică superbă, o ador! Spor la învățat și succes la examene! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Locul e bun...lenea e mai mare (pentru ca ma apropii de final...). Matza e si mai simpatica in realitate...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...