Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 15 iunie 2013

Proiect de sambata - bucatarie

Acum doua saptamani va aratam aici ce mai fac, ce mai cos, incepusem un proiect cu o ceasca de ceai (imi place ceaiul), azi l-am terminat,si l-am pus in rama (rama care are niste imperfectiuni pentru ca mi-am cumparat cel mai ieftin pistol de lipit si curgea intr-una si mi-a fost dificil sa prind uniform danteluta), dar per total sunt incantata de ce a iesit si mai ales de gaselnita cu dantela pe rama:)
 Din seria decoupage - am decupat de pe un servetel niste pere si le-am lipit pe faianta din bucatarie- par de aici de cand lumea

 si un ceas tot decoupage, la care m-am chinuit foarte mult si tot anapoda a iesit...

Ta daaaaam! Chiselita! Stra-bunica mea facea cand eram eu copil chiselita (compot ingrosat cu faina), pe care-l mancam rece. Din pacate nici bunicile mele nu mai fac asa ceva, insa mie imi aminteste de vremea cand o mancare asa de simpla putea strange la o masuta cu 3 picioare 2 stra-bunici si o stra-nepoata...


15 comentarii:

  1. Tare-mi mai place tot ce mesteresti tu!
    Si bunica mea facea compot din ala ingrosat cu faina, dar il facea numai din caise si prin partile noastre, in zona Giurgiului delicatesa asta se numea orşav. Acum nu mai face nici bunica, nici noile generatii, o sa se piarda reteta asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...bunicile mele o considera invechita, de oameni saraci...pacat, mie imi place mult si o sa mai fac macar o data e vara, in amintirea serilor cand mancam la ea (a trait mult si frumos si simplu)

      Ștergere
  2. N-am făcut niciodată, dar acum caut rețete vegetariene, așa că o voi ține minte. Arată splendid și cred că e gustoasă și aromată! Hapy weekend, Anca! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mirela - e buna dar rece. http://bucatarieindiana.wordpress.com/ e un site de produse vegetariene pe care-l frecventez, au niste painite minunate si am incercat si cartofi cu lapte de cocos...nu am pus mirodeniile alea deosebite dar tot bun a iesit...

      Ștergere
  3. N-am mancat niciodata chiselita, e prima data cand aud de ea. Poate bunicilor le trezeste amintiri din perioade mai dificile (razboi, foamete) si nu mai vor s-o faca.
    Tare simpatice sunt lucrurile pe care le faci!

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria multumesc, intr-adevar:)) am observat greseala, am sa o repar...sunt cu o ora mai devreme, mie imi place pentru ca imi aminteste de vremuri simple si frumoase. Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. superb tablouasul,si rama il pune foarte bine in evidenta!

    RăspundețiȘtergere
  6. PS Cred ca imi place mai mult rama decat tabloul in sine:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha, masa cu trei picioare zici? Inca o avem si noi pe cea la care manca tata cand era copil.

    RăspundețiȘtergere
  8. :) Si eu...am cele trei trepte din piatra (nu erau turnate din ciment ci cioplite in bloc de piatra) de la stra-bunica mea, de la casa. Visez sa-mi fac o casuta si sa le pot folosi:)...

    RăspundețiȘtergere
  9. Am mai intalnit cuvantul chiselita, dar nu cred ca stiam exact ce inseamna. Sau daca am stiut vreodata, sigur s-a pierdut pe parcursul vietii. :)))
    Sunt tare dragute lucrusoarele facute de tine. Am o curiozitate: le vinzi sau le faci pentru sufletul tau?

    RăspundețiȘtergere
  10. Asta inseamna:)) o mancare de saraci daca il intalnesti peiorativ. Multumesc, pe cele mai multe le fac cadou, putine imi opresc, si sper:D sa ma specializez incat ceilalti sa doreasca sa mi le cumpere:)

    RăspundețiȘtergere
  11. ce ma bucur ca te-am "intalnit"....imi place ca am gasit pe blogul tau cusaturi punct cruciulita...asa cum imi plac mie ca sa zic asa :D....te imbratisez cu mareeee drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Ghemuletule eu te urmaresc pe tine constant:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...