Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 14 iunie 2013

Jurnalul unei femei simple 1

Taniusa 
si alte blogerite minunate tin un jurnal in fiecare vineri si vreau sa ma alatur si eu
Pentru astazi (data/hora): vineri 14 iunie 2013, 7 seara cand transcriu
Afara: e innorat si racoare
Ma gandesc: la ce am de facut maine si saptamana viitoare
Din locurile de unde invatam: de la ceilalti
Sunt recunoscător pentru: sanatate
Din bucătărie: miroase a cartofi copti cu rozmarin
Cu ce sunt imbracata: pijama fucsia si sort
Citesc: O vara fara barbati, bloguri, cursuri
Ceea ce astept (sper): ca voi fi mama acelui copil cu ochi mari (am scris initial ca acel copil cu ochi mari va fi al meu, dar am sters, mi s-a parut cam abrupt sa fie al meu inainte sa fiu eu a lui, copilul pune stapanire pe mama...)
Ce mai mesteresc: un cadou pentru bucataria unei prietene si dulceata
Ascult: linistea
În casa: e dezordine, dar toate imi sunt dragi
Unul dintre lucrurile mele preferate: cafeaua cu lapte
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii: sa-mi pun la punct un organizator pentru treburile casei.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
sursa:google

22 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa imaginea iti da senzatia de libertate :)imi place si ideia cu jurnalul scris de mina, ma gindisem sa ii fac si ficii mele unul asemanator. O seara minunata sa ai si Bun venit la Jurnal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Taniusa, mi s-a parut o idee minunata. Cred ca pe parcurs voi mai adapta sablonul:), dar in mare va ramane asa si e frumos:)

      Ștergere
  2. Bine te-am gasit Anca si bun venit in clubul nostru! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador cafeaua cu lapte! E o grozavie! :))
    Si pentru mine, este a doua oara cand scriu!
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minnie cu ct suntem mai multe cu atat e mai fun. Si da, cafeaua cu lapte e ceva special...
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te-am citit la o cafea cu lapte :)
    Iti doresc sa fii cat mai curand a copilului cu ochi mari.
    Week-end frumos, Anca!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iulianaaaa buna dimineata! Si eu tot asta fac...beau cafea, citesc bloguri si ma pregatesc sa atac ziua. O zi plina de bucurie sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos e la tine!
    Meriți și merită acel copil minunat să vă întâlniți și să vă aparțineți.
    Weekend cu bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Mirela, sa dea Domnul! Un week-end frumos si voua:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac fotografia si ... fetita desenata din agenda. Tu ai desenat-o, asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  10. Da Maria, eu am desenat-o, am sa fac cate ceva e fiecare pagina de jurnal...sa-mi aduc si eu aportul:* O zi plina de bucurie sa ai, ca soare este!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bine te-am gasit, Anca, ma bucur sa te cunosc !
    Si eu m-am inscris in club de curand si imi pare bine ca am facut-o. E o oaza de liniste si calm, plina de feminitate si caldura.
    Mi-a placut imaginea copilului cu ochi mari, iti doresc sa ti se implineasca visul !

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine ai venit Zina. Sa dea Domnul sa se implineasca visele bune ale tuturor. Si mie mi-a placut tot din aceste motive jurnalul:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Si mie imi place ceaiul!
    Sunt tare bucuroasa ca am descoperit blogul tau, cu totul si cu totul special, asa cum te intuiesc si pe tine!
    Duminica frumusica!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc mult Monica, si tie la fel iti doresc:* si bine ai venit!

    RăspundețiȘtergere
  15. Parfumata fila din jurnal!
    Citisem sambata pe fuga, iar acum mai asezat.
    O saptamana linistita!

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu cautat un organizator, initial din hartie, dar am gasit o varianta online care mi le structureaza mai bine, cozi.com. Poate ti se pare util :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi place clubul asta...intrebarile ti le-ai stabilit tu singurica sau sunt standard?
    Mi-a placut cam tot ce ai tu in jur: cartofii si dulceata, copilul care va sa vina, vremea de afara si locurile de unde poti invata. Uite: am mai invatat si eu ceva.

    RăspundețiȘtergere
  18. Draga Dana propozitiile sunt standard, dar...de ex. la pagina doi am introdus una noua, in functie de ce am de spus :), este gazduit de http://corcodusha.blogspot.com.es/2013/05/jurnalul-unei-femei-simple.html si o sa vezi ca unele dintre noi chiar l-au adaptat intru totul in functie de ceea ce simteau. Te invitam cu drag sa ni te alaturi, poti folosi ce format vrei, ce intrebari-propozitii vrei tu, le poti pastra, poti renunta la unele si aduce unele noi:*

    RăspundețiȘtergere
  19. ce minunat...sa mai citesc randuri care imi ofera liniste in suflet, un pic de nostalgie si o clipa de vorba eu cu mine...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...