Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 28 iunie 2013

Jurnalul unei femei simple 3



Jurnalul este gazduit de Taniusa

Pentru astazi (data/hora): vineri 28 iunie 2013

Ma gandesc: ca deja suntem in iulie, e miezul anului
Locurile de unde invatam: de la copiii mici si de la catei (bucuria, bunatatea, iubirea)
Sunt recunoscătoare pentru: tot
Citesc(maine ca azi nu am avut timp) o carte minunata - Simbolismul corpului uman
Ceea ce sper:
- sa vina mai repede concediul
-sa invat sa cos la masina de cusut
-ca voi petrece mai mult timp in natura
Ce mai mesteresc: invat sa cos la masina de cusut (am terminat 2 papiote; le-am incalcit)
Ascult: un film din cealalta camera
Unul dintre lucrurile mele preferate: lucrurile frumoase, culorile
Mi-as dori: 
- sa fiu mai ordonata
- sa-mi sun prietenii de departe mai des
Saptamana viitoare vreau sa ma machiez zilnic (creion negru, fond de ten, rimel)
Pentru week-end: sa ma duc la Biserica, sa-mi vad bunica, plaja, cafele
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:

4 comentarii:

  1. Sa ai un week-end minunat!
    Si sa te imprietenesti cu masina ta de cusut...

    RăspundețiȘtergere
  2. :* Multumesc Corina si tie la fel, abia astept ca ieri ma apucase deznadejdea cand am terminat de incalcit si rupt prima papiota:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aseară am descoperit pe bloguri acest jurnal. E o idee foarte interesantă, pe care cred că o voi prelua și eu.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...