Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 21 iunie 2013

Jurnalul unei femei simple (2)



Jurnalul este gazduit de Taniusa
 

Pentru astazi (data/hora): vineri 21 iunie 2013, 9 seara Vacantaaaaa!!!
Afara: e o seara de vara
Ma gandesc: la vara asta si imi fac liste, liste, liste
Locurile de unde invatam: din gesturile pline de bunatate si simplitate a oamenilor necunoscuti
Sunt recunoscătoare pentru: prieteni
Din bucătărie: miroase a paine
Cu ce sunt imbracata: tricou, pantaloni de panza, descult
Citesc: O viata de rezerva (am terminat examenele, am timp sa citesc!!!)
Ceea ce astept (sper):sa ma apuc de engleza, sa am o vara in care sa evoluez
Ce mai mesteresc: cos la tabloul cu citat, sau poate ma apuc de altceva
Ascult: zgomotele care intra prin geamul deschis
În casa: e semi-intuneric
Unul dintre lucrurile mele preferate: rechizitele
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:sa fac curat, sa ma plimb, sa beau cafele cu prietenele pe care le-am neglijat (scuza a fost sesiunea), sa fac lista cu ce-mi trebuie pentru Luca, sa pierd vremea, sa fac doar ce imi place, doar e vacantaaa!!!!!!!!!!!(3zile)
Mi-as dori: sa plec intr-o vacanta in care sa lenevesc pe un sezlong la mare
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtășesc:

google




16 comentarii:

  1. Imaginea impartasita imi place in mod deosebit!
    Vacanta placuta!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac lanurile. Ai o perpectiva curata asupra cerului, ca o cupola si esti mai aproape de Dumnezeu

      Ștergere
  2. Sa-ti iasa toate planurile din toate listutele!
    te imbratiseZ dcu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La toate sa ne iasa Loredana planurile bune:*

      Ștergere
  3. Să nu-mi spui că aseară la 9 făceai pâine, că trebuie sa modific postarea de ieri, să spun la lume că faci aia și aia și aia și...pâine! :))
    Îţi doresc să ţi se împlinească visul vacanţei cu şezlong. Să ţi se împlinească toate visele! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei bine da:)) si am facut pentru ca la American Masterchef a facut o concurenta soda bread care i-a dat pe spate si a trebuit sa incerc, dar...nu am facut cu bicarbonat pentru ca mie gustul de bicarbonat nu imi place, imi aminteste de comunism, cand nu se gasea drojdie si se punea bicarbonat, asa ca am pus drojdie si praf de copt:D si-a iesit o paine ca toate painile:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte fain! dar nu pot sa ma abtin sa nu -ti spun cat m-a incantat casuta ciupercuta! mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  6. :) am vazut ca ati cumparat culori si pensoane numai bune sa faceti un satuc intreg de casute ciuperca...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce atmosferă caldă și calmă, de vacanță linștită. Imaginea este fantastică, e foarte vară! O seară de vis îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :*Multumesc, Mirela si tie la fel iti doresc. Si mie imi da o senzatie de libertate.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună idee să te apuci de învățat engleza, o vacanță activă ! Dar să fie și plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  10. :) Am tot amanat, ba c sesiunea, ba la servici mult de lucru, acum am doar servici nu si sesiune,deci ar fi timpul, si cum eu sunt anti-talent parca rup bucatele din mine asa de greu imi vine:)) e o corvoada extraordinara, dar care trebuie facuta...

    RăspundețiȘtergere
  11. superba fotografia, chiar faina.

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase planuri!!! Vacanta frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. :* Multuemsc Dana, dar vacanta vacanta am 2 saptamani pe an: una la sfarsitul lui iulie si una ins eptembrie:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...