Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 11 iunie 2013

Dulceata de cirese amare

Buun m-am apucat de fiert dulceata la foc mic, si pana fierbe am spalat borcanele, le -am pus la scurs, le voi steriliza in cuptor inainte sa torn dulceata in ele si i-am facut hainuta la un borcan (asa vor trebui sa arate toate, pentru ca eu am in plan sa particip la "Festivalul dulcetii" de la Golia de Sf. Parascheva (asta daca ma tin de treaba si mai ales daca dulceata-mi iese buna).


 Ciresele dragalase pe care le-am cusut in circa 10 minute, sunt cele mai simple gasite de mine pe http://www.artedelricamo.com/schemi-punto-croce/i-migliori-schemi-di-ciliegie-a-punto-croce-%E2%80%93-parte-seconda.html

ii lipseste doar dulceata care fierbe (eticheta de pe borcan am realizat-o cu un program gratuit , iar agatata de sfoara este o mica poveste despre dulceata de cirese amare)

Aurelia  are si ea o suuuper idee, originala si amuzanta in acelasi timp:)
Si Dana a facut niste bijuterii :) de capace pentru borcane.

35 de comentarii:

  1. Wow, Anca, ce planuri mari si frumoase ai!
    Nu stiam de festivalul dulcetii, se tine demult?

    Borcanele arata super!! Mult spor si succes in tot ce ti-ai propus.

    RăspundețiȘtergere
  2. In acest an ar fi la a 3-a editie, in timpul Sarbatorilor Iasiului de Sf Parascheva, in parcarea de la Golia. Nu numai dulceata se comercializeaza ci si zacusca, miere...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat sunt de frumoase! bafta multa!
    Nu stiam de Festival. Dulceata se vinde sau doar se premiaza gustul si aspectul? oricum ar fi,bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am fost anul trecut la Consiliul Judetean si aveua afis pe un geam, se si vinde si exista si un concurs - cel mai autentic gust, cea mai naturala...

    RăspundețiȘtergere
  5. Succes la Festival! Dulceața de cireșe amare se numără printre preferatele mele, iar capacele tale sunt deosebite.

    RăspundețiȘtergere
  6. Danutaaaaa bine ai revenit! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anca, dar ce borcanele simpatice o sa ai! :X
    Mie mi-ar fi mila de ele sa le desfac, sa le stric aspectul. Probabil ca pofta de dulceata ar birui mila :))), dar ... tot m-as simti un pic vinovata.
    N-am facut niciodata dulceata de cirese amare, dar as incerca pentru ca e una din preferatele sotului meu (sponsorii nostri sunt bunica mea, mamele noastre). Ai gasit cirese amare in piata?? Stiu ca sunt destul de rare, de asta te intreb ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am cules din copac, dar am vazut in Nicolina cu 9lei... De cirese amare e cea mai buna:. Daca ma ajuta Domnul sa fac asta, te invit la degustat:*, ca are si aprtea de degustare

      Ștergere
  8. Arata foarte, foarte bine :) Sigur vor avea maaare succes :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multuemsc Anca si Ada:* si multumesc pentru reteta. Am sa fac din caise/zarzare:)

      Ștergere
  9. Ancuta, ce-mi faci? Sa mor de pofta si alta nu...

    Te incumeti sa trimiti un borcanel la mare? Il cumpar! Pune-mi bine unul, please! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce pot sa fac Irina:)) am sa pun saptamana viitoare, dupa ce se raceste in patura:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Awww, ce bine arata! Si eticheta, si dulceata pusa la fiert! Am facut si eu in urma cu vreo 6 ani borcanase cu eticheta personalizata de mine, le-am desenat si le-am bibilit mult de tot. Le-am dăruit pe toate (nu ca ar fi rezistat acasa)!

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) Cred ca aceasta va fi si soarta alor mele, dar mie mi-ar palcea sa si vand macar unul, sa am senzatia ca cineva vrea s adea bani pe munca mea:)Cred ca etichetele tale sunt superbe si unice, data viitoare sa le pozezi pe toate, sa le vedem si noi:*

    RăspundețiȘtergere
  13. M-am uitat prin pozele de atunci, nimic nu-mi scapa nepozat :D Pe atunci nu aveam blogul, dar fac o postare de amorul postarii :D Si al dulcetii de dovlecel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E gata! Postarea, dulceata mai tarziu, cand o fi caldura mai mare :))

      Ștergere
  14. Sunt delicioase borcanasele si sunt sigura ca si dulceata este! Mult spor ! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Irina deja vrea un borcanel, deci, din momentul acesta ... poti incepe sa "ai senzatia ca cineva vrea sa dea bani pe munca ta"! ;;)
    Multumesc de invitatia la degustare. :* Promit si vreau - sa ne ajute Dumnezeu sa ajungem sanatoase pana la toamna! - sa vin la "Festivalul dulcetii" si sa cumpar. C va fi fericit ca are dulceata, tu vei avea multumirea ca ai dus lucrul pana la capat, asa cum iti doreai si eu bucuria ca veti fi amandoi fericiti. :P

    RăspundețiȘtergere
  16. :* multumesc Ingrid:) si am aflat de ex. ca se pot face toasturi cu branza cu mucegai si dulceata de cirese amare...

    RăspundețiȘtergere
  17. :* Maria te pricepi sa incurajezi in asa fel incat sa motivezi omul:)

    RăspundețiȘtergere
  18. M-ai cucerit definitiv, Anca dragă! Pe lângă bunătatea și frumusețea acestei dulceți, felul în care ai îmbrăcat borcănelul, capacul, eticheta, este fascinant, parcă am pășit în țara basmelor...aievea. Te felicit, ești minunată! Succes, sper să iei premiul cel mare, îl meriți. O seară minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela multumesc! Daca tie iti place (si tu te pricepi) inseamna ca o sa placa si celorlalti:*

      Ștergere
  19. Wow, ce apetisanta arata dulceata!!!!!!Si mie imi place dulceata de cirese!
    Tot detaliu pregatit de tine este super selicat. Nici nu ma indoiesc ca nu vei vinde din dulceata!
    Oricum asteptam vesti pe toamna sa vedem cum ti-a mers :)

    RăspundețiȘtergere
  20. :* Multumesc Corina, o sa pun poze:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Super fain "capacul".Inspirational.

    RăspundețiȘtergere
  22. Succes!:)
    Totul arată minunat, iar dulceaţa cred că-i bună-bună! Mi-ar fi un picuţ greu să desfac un astfel de borcanaş, mai degrabă l-aş păstra pentru decor...dar până la urmă, cred că tot pofta s-ar arăta biruitoare!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta am patit eu azi :D. Am primit de la Ancuta un borcanel cu dulceata si l-am tinut la admirat in bucatarie, dar azi l-am desfacut :D.

      Ștergere
  23. :)) Multumesc Mariana. Eu zic ca e buna dulceata :) si e naturala 100%

    RăspundețiȘtergere
  24. Tare cochete au iesit borcanasele! Si dulceata e preferata mea!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si a mea Claudia!, din pacate am 15 borcane si numai 6hainute gata, trebuie sa recuperez sambata:*

      Ștergere
  25. Foarte frumoase o să fie borcănelele :) Arată foarte bine...Dulceața de cireșe amare am încercat-o și eu zilele trecute, dar în varianta fără zahăr.Sunt curioasă dacă vor rezista :P

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc Simona. Sigur rezista doar ca trebuie fiarta mai mult ma gandesc, sa fie mai densa...magiunul facut de bunicile noastre tinea :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Yey, azi am gustat dulceata si pot spune ca e delicioasa. E pt. prima oara cand mananc dulceata de cirese amare... :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...