Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 24 iunie 2013

De ce-mi place la cumparaturi?

Shoppingul inseamna pentru multe din noi o pasiune, un scop in sine. Pentru mine inseamna sa ies la cafea si croissant cu unt sau briose cu prietenele mele, de obicei vinerea,sa ochim ceva, sa ne cumparam, in genere la reduceri , ceva ochit cu mult timp inainte. Inseamna un timp minunat, in care radem, ne facem confidente, ne sustinem, ne plangem, ne incurajam, ne impartasim fricile, ne dezbracam de secrete si de haine in cabinele de proba si ne putem spune adevarul verde in fata (si in privinta hainelor pe care le probam si in celelalte privinte). Femeile au rabdare nemasurata cand vine vorba de fleacuri ca o bluza, o fusta sau "perechea " potrivita de sandale, si iti pot spune adevarul fara sa te raneasca ("da-o jos acum, arata groaznic, nici intr-un caz" suna altfel din gura unei femei:)) care stie ce inseamna lupta cu celulita sau cu "un" kg in plus ("un" fiind un termen generic care apartine de la 1 la infinit).
 Se apropie Reducerile, cand eu, imi cumpar majoritatea hainelor pentru acoperit si decorat corpul/picioarele...si fac asta pentru ca altfel mi-as dezechilibra bugetul cumparand lucruri prea scumpe, sau pe care nu/abia mi le permit si, pentru ca mie imi plac lucrurile frumoase si incerc sa adopt un stil minimalism cu cateva piese, care se rotesc si care trebuie sa spuna o poveste si sa-mi „sada bine” si, pentru un motiv important – tratez lucrurile ieftine ca fiind ieftine, si sfarsesc mototolite, aruncate, in timp ce lucrurile de calitate tin mult si arata bine multa vreme si le respect.
Mai cumpar la reduceri cadourile pentru prieteni/copiii prietenilor.
M-am facut „zgarcita” ca sa nu zic economa, ma uit lung de tot la niste blugi care sunt 250-300 lei, tre sa fie „mortali”ca sa scot banii pentru ei, desi in 2006 de ex. cand castigam mult mai putin mi se parea un pret normal (ce blugi avea Lee Cooper-ul pe atunci, sau eram eu mai supla:d)...Oricum am 2 perechi de blugi constant (imi cumpar una pe an), una se rupe si va trebui inlocuita (de mai multi nu am nevoie). Mi-am facut inventarul cu ce am nevoie si intentionez sa depasesc bugetul cu 1, maxim 2 obiecte care nu sunt pe lista, sau sunt in plus fata de lista, dar care sa ma bucure, urmand sa renunt la un obiect pe care il am deja.
Imi place sa ma imbrac cu:
-         blugi+camasa alba/tricou lalau dar sexi+tocuri (sau tenisi daca e sa fiu sincera de tot)
-         rochie fluflu+geaca de blugi+balerini.
Imi construiesc tinute pe baza acestui „ideal” al meu de a ma imbraca si e foarte simplu (orice camasa merge la blugi simpli), orice rochie la geaca de blugi...Imi plac gentile colorate si papucii la fel de colorati (fucsia, verde, roz, galben mustar) de calitate si din magazine scumpe (pentru ca am pielea de pe picioare de printesa si orice pietricica cat bobul de mazare ma raneste iremediabil), dar imi cumpar rar asa ca bugetul meu nu sufera prea tare.
Imi trebuie:
- geanta plic (mare si frumos si colorat )-ochit unul 
- camasi-2 buc (inca nu le-am identificat)
- blugi  (scumpi :(, dar sunt singurii in care par comestibila) 
- sandale (optional)
Hehe, cam atat:D, imi trebuie.
Cand aveam bani foarte putini imi cumparam tare, tare putine lucruri dar incredibile; cand am inceput sa castig mai bine am inceput sa cumpar mult si prost...nu mai strang 3 luni bani pentru nimic, cumpar doar pentru ca are pret bun, ma zgarcesc la tarate si arunc faina... 
Voi cum procedati? De unde va cumparati? Lista sau inspiratia de moment?
google

18 comentarii:

  1. Am cam abandonat shoppingul in ultimul timp. Am tot alocat banii in alte parti si am preferat sa calatoresc mai mult in ultimii doi ani. Asta se cam cunoaste in fiecare dimineata cand ma apuca disperarea ca nu mai stiu cum sa combin aia care nu-mi mai place, cu aia care nu-mi mai vine si cu aia care parca nu mai arata asa de bine...Si totusi nu mai am aceeasi apetenta pentru innoiri ca altadata si constat ca se poate si asa, uite au trecut vreo 2 ani fara shopping intensiv si n-am murit si tot aia sunt, ba chiar ceva mai fericita :) Cred ca e o varsta pentru toate. Bucura-te de asta acum si savureaz-o la maxim :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) mie-mi place momentul de inainte sau dupa, cand stam la cafele ore intregi, cand radem,chiar daca in 90% dintre cazuri nu ne luam nimic, mai nou eu cumpar dupa un plan...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a placut expresia cu "un" kg in plus ("un" fiind un termen generic care apartine de la 1 la infinit). Cam asa am si eu un kg in plus. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu din pacate...sunt la o dieta perpetua:))

      Ștergere
  4. Eu acum merg la shopping cu Andrada si de aceea in garderoba mea au aparut culorile menta, corai, galben neon, insa recunosc ca il fac cu masura si chiar cu listuta, fata de anii anteriori cand cumparam necontrolat, iar momentul de după cand stam la un suc si o prajitura si mi se fac confesiuni este foarte pretios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danuta ce-mi mai place cand merg cu mama mea la cumparaturi (acum imi place ca inainte ma punea sa-i probez toate hainele ca ei ii era lene, dar intre timp eu am "un kg in plus" si nu-mi vin hainele ei, dar...imi place sa stau la cafele si limonade si prajituri cu dansa.

      Ștergere
  5. mie imi place sa iau haine de la second, am descoperit adevarate comori cu preturi pana in 10 lei :)).Noi si preferabil de firma (de calitate) imi cumpar pantofii si sandalele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am lecuit de seccond, pentru ca dadeam sa zicem 100lei si aveam 7 bluze suuuper:D, dar pe care nu el respectam si urmatoarea data imi mai cumapram 7, pentru ca era prea buna afacerea ca sa nu o fac. Acum am foarte putine piese vestimentare (imi incap intr-un troller de cabina) pe sezon -primavara/vara, toamn-iarna, sifonierul e gol. Aucm dau 100lei pe o singura piesa si nu mai am problema cu ce ma imbrac azi:)) nu prea am multe variante care sa ma incurce

      Ștergere
    2. eu am haine de la second care sunt de firma, cumparate acum 8-10 ani si care arata impecabil (si inca imi vin, din fericire).Nici eu nu am multe haine, la fel, prefer putin si de calitate.

      Ștergere
  6. Eu din nefericire inca n-am ajuns aici:), am si eu de la seccond de muuulti ani pe care le port cu drag. Probelma mea e ca daca mai vad ceva, care are un pret atat de bun, cum sa ma abtin sa nu o iau? Ma protejez cu preturile mari, in sensul ca nu-mi permit, sau nu pot da bani pe 3 bluze...si astfel nu-mi burdusesc sifonierul. Sia poi eu incerc sa ma tin de plan, la seccond nu gasesc ce e in plan dar gasesc alte doua piese minunate:) pe care nu ma pot abtine s anu le iau. Asta nu inseamna ca nu ma mai duc pe acolo...din cand in cand sa fac afaceri bune

    RăspundețiȘtergere
  7. Ești adorabilă! E minunat timpul petrecut la cumpărături, indiferent dacă îți iei o rochie sau doar niște accesorii. Deoarece așa cum spui, întâlnirea cu prietenele, proba în cabină, descoperirea, căutarea, asortarea, etc etc, ne fac viața mult mai frumoasă. Când merg cu Enya mea la shoppnig, o sfătuiesc, îi aduc eu la cabină lucruri asortate, o conving să ia numai ce-i vine bine, e o bucurie, mai ales când, după ce-am probat la Sephora și cel mai nou parfum apărut, mergem la un ceai sau fresh de citrice și cotrobăim prin plasele de cumpărături, e delicios! O seară frumoasă îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O seara frumoasa si tie. Si eu ies (mai rar ce e drept) cu mama mea la cumparaturi, dar noua nu ne plac aceleasi lucruri absolut deloc:). Dar prajitura/rile de dupa si cafeaua merita toti banii:)

      Ștergere
  8. Vai, nu va inteleg :D ... Pe bune!
    I totally hate shopping !
    [engleza exprima mai bine sentimentele mele fata de cumparaturi]
    Daca as avea o bagheta magica, as fi asa de FERICITA! Ar fi suficient sa inchid ochii, mi-as imagina hainuta pe care o vreau si ... spuf! :X
    Si-as avea timp si sa fac altceva! :X
    Ca sa nu mai spun ca am obosit tot cautand hainute cu cat mai mult bumbac (desi n-am piele de printesa :P) si care sa fie si dragute, si feminine si sa-mi si stea bine. Gasesc, dar trebuie sa caut bine! Si nu vreaaaau ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu imi place sa merg sa imi cumpar ceva pe care trebuie sa il caut(de obicei nu gasesc nimic care sa-mi placa) si ma oboseste. Imi place sa dam o raita prin magazine sporovaind si cafelele de dinainte sau de dupa. Eu oricum imi cumpar de la cateva magazine asa ca nu parcurg chiar km, le cam stiu marfa constant. Cel mai adesea stam la Carturesti, unde rasfoim, radem de cartile indoielnice, bem ceai si mai cumparam carti care se imprumuta de la una la alta. La haine e complicat pentru ca de exemplu nu am vazut o rochie lunga, vaporoasa, romantica de vara niciodata in ultimii 10ani sau poate nu am stiut unde sa caut. Sa spun ca mie si in piata imi place? (imi plac culorile, aglomeratia, fructele, legumele si florile (pe care mi le cumpar saptamanal) imi dau o stare de bine,de pitoresc, de acasa:). Incearca sa asociezi cu ceva cumparaturile (sa nu fie doar cumparaturi pentru ca pot fi epuizante)

      Ștergere
    2. Trebuie sa iti spun totusi ca urasc sa merg in supermarket. Daca ar putea cineva sa faca cumparaturi de acolo in locul meu ar fi minunat ( acolo chiar mi se pare timp pierdut)

      Ștergere
  9. Păi ca să nu cheltui nu mă duc în marile magazine.Adică evit tentaţia. Şi totuşi dacă îmi pică ochii pe ceva ce îmi vine şi trebuie doar scurtat...apoi dau imediat cât am în portofel. Fac rabat la orice mai puţin la încălţări, unde dacă găsesc numărul foarte mic pe care îl port eu...musai să cumpăr ugent.Nu cumpăr decât încălţări din piele, cu puţin toc 5-7 cm. Mai mult nu port, mai puţin nu mă avantajează.Şi dau oricât pe acele încălţări.Dar pe blugi nu cheltui mai mult de 60 lei, care mi se pare o sumă mare şi aşa. Noi ne luăm blugi de la reduceri şi numai modele simple clasice, îi scurtez eu la maşina mea de cusut. Săptămâna trecută mi-am luat o pereche de blugi scurţi( spre trei sferturi) din piaţă şi sunt foarte simpli, pică turnaţi, material şi cusături bune...şi am dat 60 lei pe ei. După mintea mea nu trebuia să coste mai mult de 35 lei.Dar îmi veneau.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ghindut eu imi cumpar o singura data pe an blugi, asa ca pretul nu e mare chiar daca e mare:). In rest...lucrurile trebuie sa fie in primul rand frumoase:))) asta e principiul de baza dupa care ma ghidez, nu fac rabat la calitate chiar grosier - imi cumapr niste nume cunoscute cat de cat pentru ca am incredere in calitatea unei marci-(hainele trebuie sa fie frumaose, papucii la fel, geanta la fel, dar si produsele electrocasnice :masina de spalat rufe am cumparat-o pentru ca are un ursulet mic desenat pe ea, laptopul ca e roz-nu m-a interesat nici o clipa performanta, camera foto ca e verde mar:)), masina de paine, espresorul -portocaliu, blatul la bucatarie ca e portocaliu:)). Cred ca de exemplu ca am dat mai mult pe camera mea foto pentru ca era verde mar fata de una gri sau neagra, dar imi place si azi, si daca mi s-ar strica as tien cont de culaore si forma in primul rand... In concluzie si eu fac rabat la orice mai putin la...frumusete:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ei, şi perdelele mele sunt roz şi camera fetei tot roz, da am şi eu o chestie cu culorile...Da, dar dacă totuşi costă exagerat...fie amân, fie renunţ dacă nu dau turcii.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...