Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 28 iunie 2013

Croitorasul cel viteaz

Am primit o masina de cusut veche, ruseasca, electrica!!! de la cineva care nu o mai folosea. M-am chinuit cateva ore sa o fac sa coase, am cusut (stramb de tot o perna) si acum fac exercitii  (linii). E mai dificil decat mi-as fi inchipuit - chiar ma gandesc sa ma duc pana la Bucuresti sa fac un curs de cusut...oricum sunt atat de incantata!!!!!!!!!!!!!!!! Imi doream de multa vreme sa invat sa cos...acum trebuie doar sa fac masina sa traga linii drepte si apoi devin experta:d
masinuta mea ruseasca si frumoasa

in stanga atele pe care le-am incurcat/rupt si o casuta din linii incredibil de strambe

24 de comentarii:

  1. Vai, cat e de frumoasa. Anca, masinuta ta! Sa o stapanesti sanatoasa si cu folos! Ba mie prima casuta mi se pare chiar foarte, foarte frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Iuliana! Cred ca o sa rad de prima casuta, dar e tare greu sa trag linii drepte si sa intorc materialul:))Sper sa ma specializez

      Ștergere
  2. E ca o bijuterie! S-o folosesti cu spor :) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alina. E tare frumoasa si e si ruseasca (si eu am o pasiune pentru Rusia:)

      Ștergere
  3. Orice inceput e mai greu. Peste o luna o sa te tavalesti de ras privind casuta(care, sa stii, privita cu ochi de neexpert, nu arata chiar atat de rau).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, chiar ma gandeam ca liniile drepte seamana cu tinutul masinii pe drum drept cand inveti sa cconduci. Cred ca si asta mi s-a parut greu acum 10ani:). E uratica de tot:)), culorile o fac comestibila. Stai sa ma specializez...

      Ștergere
  4. Sa o stapanesti sanatoasa masinuta de cusut. E foarte eleganta. Azi nu se mai fac astfel de modele. Mie imi place casuta. E asa...naiva :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :* Ingrid venind de la tine nu poate decat sa ma faca sa perseverez incurajarea ta:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place grozav de mult casuta pe care ai cusut-o, arata excat asa cum ar trebui sa arate o "casuta din poveste". Si m-am inverzit ce ciuda cand ti-am vazut masinuta, e o minunatie :)
    Sa o stapanesti sanatoasa, si sa cosi multe lucuri fermecate!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Loriana mai ma muuult pana sa fac eu lucrurile asa bine ca tine. Casuta trebuie renovata, dar, cu perseverenta voi putea sa fac si lucruri frumoase:) (am cusut totusi pentru prima oara la masina). Ce bine sa te vad pe net...

    RăspundețiȘtergere
  8. S-o stapanesti sanatoasa si s-o folosesti cu placere!
    Ti-ai dorit-o atat de tare incat ... ai primit-o cadou! As fi vrut sa-ti vad chipul in momentul in care ai aflat ca o vei primi :D
    Imi place si mie casuta pe care ai facut-o, chit ca are cusaturi imperfecte. Imi plac materialele, sunt foarte dragute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Mulumesc Maria. Am asezat-o in prima zi la loc de cinste in sufragerie, apoi mi-am eliberat biroul si de acum acolo va sta...Materialele le cumpar de pe https://www.kreativshop.ro/materiale-patchwork/ - pana acum am comandat doar unguresti (sunt cele mai ieftine)
      Am mai descoperit fabrix dar n-am comandat si am vazut pe breslo un magazin cu materiale suuuper dulci si cu preturi comestibile, dar nu-l mai gasesc, sau nu ma descurc eu cu site-ul breslo

      Ștergere
  9. Imi e cunoscuta marca!
    E greu la cele electrice pina inveti cum sa folosesti pedala! Prima data cind am apasat pedala la una m-am speriat, ca mi-a mincat materialul intr-o clipita! :)
    Mult spor si sa o folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am speriat:)) am impins materialul in loc sa-l trag, ma gandeam ca sigur imi cos degetele. Sper sa invat cat mai curand sa cos drept si cum trebuie:*, multumesc

      Ștergere
  10. Sa o stapanesti sanatoasa !
    Pastreaza cu sfintenie casuta aia. Cu cat vei deveni mai experta, cu atat o vei privi mai cu drag.
    Duminica placuta, Anca ! M-as bucura sa ma vizitezi si sa-mi vezi jurnalul. E destul sa dai un click pe numele meu !

    RăspundețiȘtergere
  11. Zina draga mea eu te vizitez si iti citesc fiecare fila de jurnal, cred ca pentru ca intru de la Taniusa nu mi-am facut simtita prezenta, am sa ma fac vizibila;) Cat despre casuta, s-ar putea sa ai dreptate:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga Anca, am scris deja un comentariu dar n-am reusit sa-l public, asa ca revin cu incapatanare :))
    Voiam sa-ti spun ca pentru a coase drept nu trebuie sa privim acul in timp ce coasem ci marginea din partea dreapta a talpitei masinii de cusut. In general marginea din partea dreapta a talpitei se suprapune peste marginea lucrului, obtinand astfel o cusatura dreapta. Daca insa vreau sa cos mai "adanc" in material decat latimea talpitei, imi iau un reper pe suprafata de lucru a masinii sau il desenez eu c-o liniuta. In timp ce cos imi tin privirea pe reperul respectiv, incercand sa conduc lucrul astfel incat marginea lui sa nu se abata prea mult de la reper. :)
    Spor la lucru, masina este o frumusete! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Carmern de unde stii ca ma uit la ac:)))
    Nu m-am gandit sa ma uit in dreapta:D am sa incerc in dupa-amiaza asta:)abia astept, daca sambata nu era sarbatoare cred c anu ma ridicam de la masa de cusu. Multumesc mult pentru sfat!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Aaa şi eu cos in zig zag fara sa vreau.Am o masina moderna. Nici acum nu m-am lamurit care sunt toate functiile ei.Dar am reusit cu succes, vara trecuta sa imi cos toate perdelele din casa.

    RăspundețiȘtergere
  15. :) Asta visez si eu sa fac...sa cos lucrurile care sa-mi infrumuseteze casa. A mea are o singura functie si mi se pare complicata:)). Eu voiam sa-mi iau un Brother, dar daca am primit-o cadou pe aceasta care e cu mult mai frumaosa decat Brotherul o folosesc pe ea si doar daca ma specializez si o sa mi se para prea putin un singur tip de cusatura o sa-mi iau alta.

    RăspundețiȘtergere
  16. :))))))) ce tare esti!!!
    Casuta e super, masina la fel, iar tu vei da viata meseriei!!!
    Anca, urmeaza recomandarile lui Carmen ca asa este. Nu trebuie sa te uiti la ac, ci la distanta dintre piciorus si terminatia materialului din partea dreapta.
    Sa stapanesti cu folos aceasta arta!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Corina, am sa cos ghidandu-ma dupa reperul din dreapta. Abia astept sa-mi iasa lucruri frumoase:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu este frumoasa masina...este SUPERBA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si foarte buna pentru mine. E super simpla,nu rupe ata si acum pot coase drept:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...