Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 30 mai 2013

The versatile blogger award

Am primit de la Loredana un premiu si ii multumesc ca s-a gandit la mine.
Regulile acestuia sunt: sa spun 7 lucruri depsre mine si sa nominalizez 15 bloguri pe care le urmaresc.
Lucruri 7 depsre mine:
1. ma bucur mult de momentele de singuratate, ma simt bine in liniste
2. vreau sa am casa pe pamant cu gradina si neaparat gaini
3. vreau sa-mi schimb meseria din economist in psiholog (ma chinui in acest sens), dar sunt tributara unui stil de viata care nu ma multumeste neaparat dar in care investesc
4. am un plan de a trai mai simplu, mai curat, mai liber
5. imi plac diminetile devreme, sunt omul diminetilor (si in vacante si in week-end ma trezesc devreme, pentru ca imi palce acea puritate si mirare a zilei)
6. nu am rabdare si nu duc lucrurile pana la capat de multe ori decat constransa (si la asta lucrez)
7. am prieteni fabulosi, minunati pentru care sunt recunoscatoare.
Acum bloggerite pe care le citeeesc cu mare mare drag :  IulianaIrinaGhindutaMichaelaMarthaIngridDana ,Iulia ,Loredana, Aleja, Lavinia ,Loriana  care are un cadou minunat de 1 iunie - 20% off la papusile ei superbe, Irina , Alessandra, Dana , ...
Ordinea este absolut aleatoare, pe toate va urmaresc cu mare drag, de la fiecare am invatat si invat multe, va multumesc:).

3 comentarii:

  1. Eu am casa pe pamant, dar cum am curte comuna, visez una cu o curte mare, doar a mea, daca nu se poate la malul marii, macar sa aiba gradina si livada. Sincera sa fiu, in visul meu nu exista gaini :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) eu nu am deloc, folosesc gradinile altora (bunici, parinti, prieteni), dar gainile pentru mine sunt un must:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...