Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 29 mai 2013

Proiect sambata Masina de cusut?!

Fratele meu este anti talent la desen, cand era mic si il intreba cineva ce deseneaza el raspundea "ce-o sa iasa". Cam asta fac si eu de vreo doua sambete lucrez la ce-o sa iasa si voi continua sambata asta dupa ce ma intorc de la facultate (au trecut 10 ani de cand am terminat-o si apoi am un examen si apoi ma odihnesc terminand primul proiect). Am inceput prin a face o pernuta, dar...parca nu se vede bine, poate un servet de servire... Al doilea se face intr-o ora-doua...e foarte simplu il pot lucra cu usurinta copiii, este foarte simplu si trebuie sa-i gasesesc un loc, sa vizualizez la ce-l pot folosi. Ar fi trebuit sa folosesc probabil ata in degrade, dar eu n-am gasit neam. Diagrama am luat-o de pe Clubul fanteziei .
Ma gandeam sa-mi iau o masina de cusut; bine eu nu am cusut niciodata, asta e alta poveste si nu am habar ce fel de masina sa imi iau, cat sa investesc, daca merita investitia, dupa ce vicii ascunse, sau calitati ar trebui sa ma uit. Daca ma poate cineva care are si foloseste ajuta cu un sfat, ii sunt recunoscatoare.

15 comentarii:

  1. Foarte dragut primul proiect :) chiar e un model care se potriveste si la o pernuta care sa iti zambeasca dimineata la un ceai cu prajiturele :)sau un servet pentru tavita ceaiului :)sau un tablouas de bucatarie :)Iti doresc sa ai inspiratie sa termini proiectul cu drag :)
    Ma bucur mult ca ti-a placut mica Madonina ,multumesc pentru link :)
    Mult spor in toate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Era sa uit si eu sunt anti talent la desen :)
    Si mersi ca mi-ai amintit ca nu am scris despre masina mea de cusut,si eu am ales-o greu dar e perfecta pentru mine care nu am habar sa cos la ea ,inca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Michaela la servetel ma gandeam si eu...eu ma gandeam sa iau una cat mai simpla si cu pret bun, daca nu imi place sau nu ma pricep sa cos sa nu dau banii degeaba:)

      Ștergere
  3. Anca, ce sa zic o masina de cusut e foarte utila.Noi ne-am cumparat una electrica industriala pentruca inainte lucram foarte mult cu ea (in piele) dar pentru casa mi-am cumparat una care sa ma ajute cat de cat. Nu e industriala, dar pentru lucruri marunte o pot folosi. Pentru inceput poti sa cumperi una mai simpla nu foarte complicata, pana inveti sa o stapanesti apoi cu timpul daca vezi ca ai mult de lucru cu ea, poti sa-ti iei una profesionista.
    Imi place cesca de cafea!
    Spor la lucru si sper sa gasesti o masina de cusut care sa te satisfaca. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Corina eu ma gandeam la http://www.compari.ro/masini-de-cusut-c3180/brother/bn27-p58126776/, sper sa fie ok, scrie int-un ghid ca este pentru incepatori...

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase modelele incepute!Mi-ai adus aminte de anii copilariei, cand aveam timp si rabdare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel de al doilea este chiar pentru copii...eu ma relaxez cosand sau crosetand, din pacate se si vede, ca sunt la nivel de incepator...si cu rabdarea nici eu nus tau rpea bine, mi-e greu sa le termin:)

      Ștergere
  6. Superb!
    Te astept cu un premiu la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaa... păi ia-ţi maşină de cusut că tare bună este la casa omului. Mai ceva ca mixerul.Aşa este de utilă.Eu am luat una acum 2 ani cu 100 de Eur(echivalent in lei) din Altex, marca Neuman Sigma (patent Singer).Am cusut, vorba ta "ce-o ieşi", şi costume pentru Ghinduţa la grădiniţă, fac şi tivuri la pantaloni, mi-am făcut toate perdelele, draperiile din casă.Absolut toate. Dacă le măsori nu sunt absolut simetrice dar care musafir observă?Ocupă puţin spaţiu, foarte puţin, aşa că dacă mă mai duc pe la Bucureşti pe la sora mea cred că o iau cu mine şi o ajut cu ce pot. Cusutul se învaţă. Cât ai nevoie.Nici acum nu sunt lămurită cam ce mai poate face maşina, dar cât am eu nevoie, cos la ea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ghinduta ce m-ai incurajat! De obicei reactiile erau ca n-o s-o folosesti, ca o sa o tii intr-un dulap si o sa se adune praful pe ea...si chiar nu vreau:). Imi iaaaaau (poate invat sa fac paturici, daca nu macar niste servete:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Stii ca si eu visez la o masina de cusut? :) Desi acum nu am habar s-o folosesc.
    Deocamdata nu si-a gasit locul intre alte prioritati, dar va veni si vremea ei, stiu si unde-i va fi locul in casa.
    Uite Ingrid ce masina de cusut are:
    http://ingridshomedesign.blogspot.ro/2012/11/work-in-progress.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Invatam Maria, cat de greu poate fi? Ma gandesc ca am face multe lucrusoare simpatice, macar niste servetele, sorturi, fete de masa...chestiute. Si mama mea tot Singer are, e foarte mica, practica, simpatica. Eu am pus ochii pe una, am trecut-o pe lista de dorinte si strang bani pentru ea:). Uite ca tu i-ai gasit loc, eu ma gandeam sa o tin in cutie si s-o scot cand o folosesc...

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa stii ca tot stransa ar fi si a mea, ma refeream la faptul ca stiu deja unde o s-o tin.
    Am o masa plianta, cu un compartiment pentru scaune pliante, dar n-am avut niciodata si scaune. Asa ca locul ei ar fi acolo; tot masa ar fi si locul de lucru (desfacuta intr-o parte).

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) S-o ascunzi in masa? Uite de asta nu ne luam masinuta pentru ca vrem sa o tinem ascunsa...asta inseamna ca o vom folosi cam rar, oricum super ingenioasa ideea :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...