Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 5 mai 2013

Hristos a inviat!

oua in asteptarea culorii
dimineata de Paste
plimbare si papadii

2 comentarii:

  1. Adevarat a inviat!
    Imi place masa din dimineata zilei de Pasti, a fost vesela si draguta ;;)
    N-am mai intrat de mult pe la tine, ma straduiesc sa mai raresc timpul petrecut pe internet. Sper ca esti bine, la fel si bunica Nina.
    Am vazut c-ai fost la Ierusalim. Ma bucur pentru tine, sa-ti fie de bine! Cred ca nu mult a lipsit sa fi fost colege de calatorie :). Exact ca tine mi-am pus problema: daca ajung acolo si nu simt nimic? Mi-a fost teama de mine insami, nu m-am simtit pregatita sufleteste. Desi nu stiu daca e bine sa gandesc asa. Apoi au fost si alte lucruri si-am renuntat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Maria, chiar ti-am simtit lipsa. In legatura cu internetul bine faci ca poti sa stai departe. Sa stii ca eu am simtit, nu asa cum mi-as fi inchipuit si nu acolo unde credeam, am simtit pe mare, si pe campii, si prin desert, si mi-a ramas asa un drag in suflet. Asta cred ca o simte oricine si cred ca a fost pacat sa astept sa simt, e ca si cum as ispiti pentru ca iubirea si credinta nu tin de fiorul pe care il simtim sau nu la un moment dat. Mi-ar fi palcut sa mergem impreuna, e o excursie care merita facuta dar fara asteptari, pentru ca in unele aspecte ti le va depasi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...