Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 12 mai 2013

Dar de blog

De ceva vreme vreau sa ofer un dar de blog. Chiar am cumparat obiectele acum cateva luni, dar am tot amanat sa-l postez. Aseara am fost intr-o librarie si l-am mai completat pentru ca vreau sa ofer 2 mici daruri, multumindu-va ca va rupeti din timpul vostru  sa imi cititi blogul si sa imi lasati comentarii care uneori mi-au schimbat ziua intr-una in care am zambit mai mult.

Premiul I - o cutie din lemn pentru bijuterii pictata de un domn din Iasi, are foarte multe cutii frumoase pe Breslo, o carte despre educatia financiara si o agenda simpatica, cu mici citate din The Secret (stiti ca sunt pasionata de agende)
Premiul II - o cutie de ceai, o carte pentru o domnisoara, doamna, mama de fata si niste bijuterii hand-made facute de elevii mamei mele pentru targul de primavara


Sper ca o sa gasiti macar un premiu interesant... Pentru a participa trebuie sa lasati un comentariu pana vineri 24 mai inclusiv, si pe 25 mai voi anunta castigatoarele ca sa va ajunga pana pe data de 1 iunie - ziua copilului (a celui din noi de data aceasta).

21 de comentarii:

  1. Anca, frumos dar de blog! Uite ma inscriu si eu, mai ales ca, de la carti nu ma dau niciodata inapoi.Interesant titlul primei carti.Iar Cartea Nuntii e binevenita oricarei tinere.
    Multumim pentru darurile gingase iar Dumnezeu sa-ti rasplateasca bunatatea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce daruri frumoase, Anca! Ma inscriu si eu la oricare dintre ele, desi cam tanjesc mai mult dupa primul, pentru ca m-am tot uitat la cutiile alea pictate pe Breslo, dar nu m-am indurat sa-mi fac un cadou pentru sufletul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru ca tinem la Iuliana si la Corina, le lasam lor premiul intai, iar noi ne multumim cu premiul doi :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai, voi nu cumva va pregatiti de vreo nunta, de vreti premiul doi? :)))))

      Ștergere
    2. Poate doar de nunta fetelor :))) Deocamdata ne face cu ochiul cutia aceea romantica cu inimioare.

      Ștergere
  4. Frumoase daruri, se vede ca au fost alese cu suflet. Ma inscriu si eu pentru unul din daruri, cum ar fi. O saptamana cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ambele daruri sunt frumoase. Mă înscriu şi eu (şi mă rog să câştig unul din ele - hi, hi!).

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase premii ai pregatit!Sa fie sanatoasa gazda cea darnica iar cei ce le vor primi sa se bucure de ele din tot sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hristos a inviat!

    Frumoase daruri, particip cu drag.
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase darurile, ma inscriu si eu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase daruri, foarte frumos si blogul, l-am descoperit datorita Iuliei, de pe economisim.info. Ne inscriem si noi , ca mereu suntem insetati de carti si de citit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Hristos a inviat!

    Sunt de acord cu predecesoarele mele: foarte frumoase daruri, dar mai ales utile!
    Ma inscriu si eu cu mare drag.

    Multe multumiri! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma inscriu si eu. Imi plac toate darurile, cartea lui Danion am citit-o acum ceva ani, e foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  12. multumim pentru GA, premiile sunt foarte frumoase.
    ma inscriu cu drag

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce daruri frumoase! Ma inscriu si eu;), daca se poate. Acum te-am descoperit. Nu vad insa cum m-as putea abona la postarile tale:(

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoase darurile, ma inscriu si eu. Recunosc ca abia azi am descoperit blogul tau, dar e interesant si o sa incerc sa recuperez ce-am pierdut :) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumoasa initiativa! Ma inscriu si eu la concurs si trebuie sa recunosc ca ma tenteaza primul premiu!

    In alta dezordine de idei ai un blog cald si calm, l-am rasfoit si mi-am aruncat ochii peste el de cateva ori pana acum!

    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  16. Un blog de suflet...m-a impresionat de cum l-am deschis. Ii multumim Iuliei pentru recomandare.
    O zi frumoasa tuturor! Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  17. si eu imi doresc unul dintre daruri....Te-am gasit de curand si e o bucurie sa te citesc!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt frumoase! Se vede ca nu le-ai ales oricum, ca sa fie acolo :), ci ca sa faci o bucurie celui care le va primi.

    RăspundețiȘtergere
  19. Darurile pe care le-ai pregatit sunt minunate!!! Si eu sunt obsedata de agende si am si o colectie "serioasa" de cutii si cutiute,iar cartea "Cartea nuntii"am avut-o,am imprumutat-o si nu am mai primit-o inapoi :) deci vreau si eu sa ma inscriu :)
    Imi plac si postarile tale din"proiectul de sambata" :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...