Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 2 mai 2013

Jerusalim


Jerusalem
maslin din Getsemani...a fost martor la rugaciunea Lui Iisus - are 2mii si ceva de ani
asa arata Via Dolorosa, plina de pravalii si tarabe arabe
Via Dolorosa
Oprirea 6

Cupola de deasupra Sfantului Mormant

procesiune de Florii la Sf. Mormant
Zidul Plangerii 
desert
Tatal nostru in aramaica si ebraica - limbi pe care le cunostea Mantuitorul
Lotus pe Iordan
Haifa 
un pustnic in desert pe urmele Sf Prooroc Ilie
Betleemul de la geamul hotelului

18 comentarii:

  1. Bravooo Anca!!! Ce ma bucur pentru tine.
    Drum bun si calatorie luminata sa ai.
    Abia te astept cu poze si povestiri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Iuliana, am emotii...toti povestesc ce au simtit si mi-e frica putin, daca eu nu simt nimic? Nu e ca orice alta calatorie, e...altfel:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, suna foarte bine vacanta asta a ta...altfel si mai ales perioada se leaga foarte frumos!

    Despre frica, eu cred ca ar trebui sa nu te chinui sa simti ceva si vei simti, sa te lasi purtata de intuitie!

    Abia astept si eu povesti de acolo, am mai vazut poze acum cativa ani cand au fost ai mei parinti pe acele meleaguri. Mama mea sustine si acum ca i s-a indeplinit dorinta pe care a gandit-o acolo. Eu ma abtin pana nu vad, dar poate fi adevarat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* abia astept sa ma duc si sa vad...eu dorinte nu prea imi pun,dar cred ca li se intampla la cei ce cred...

      Ștergere
  4. Vacanta frumoasa iti doresc! Bucura-te de ea si savureaza fiecare clipa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ajuta!sA AJUNGETI CU BINE SI SA VA UMPLETI SUFLETUL DE BUCURIE SI DRAGOSTE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A trecut, si a ramas poate mai multa liniste...

      Ștergere
  6. Felicitari! Sunt sigura ca vei avea parte de trairi deosebite. Abia astept sa ne povestesti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vacanță plăcută, excepțională destinație, mai ales îninte de sărbători. Să-ți fie bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mirela,a fost foarte frumos...si am avut norocul sa intalnesc oameni frumosi - printre care o doamna de 99 ani (nascuta in 1914), care a mers alaturi de noi fara nici un ajutor, era plina de umor si ironica (era turista - facea parte din grup) si un ghid exceptional - un evreu roman plecat in '69 - aveam senzatia ca am trait in pestera asa multe cunostinte avea in orice domeniu. Si locuri ca din poveste, flori si mare, si contraste incredibile...

      Ștergere
  8. Anca, multumim pentru poze! mie una mi-ai redesteptat amintiri, am fost si eu acolo in 2010. Si eu auzisem povesti despre ce trairi deosebite au avut unii pe acolo... Eu iti spun sincer ca n-am avut nici o traire deosebita. Am fost impresionata, eram mai adunata in mine, ma gandeam mult la faptul ca pe acolo a trecut Hristos ca om acum 2000 de ani, dar nimic altceva care sa ma zguduie launtric. Ceea ce e bine, cel putin pentru mine.

    Superbe imaginile! Iar tu esti o delicata si o frumoasa :).

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Irina, esti o scumpa...am vazut oameni care au inceput sa planga de emotie de fericire, la inceput eu am fost socata pentru ca nu m-am pregatit nicicum si ma asteptam la altceva, de ex. ca Golgota sa fie un deal (ca in icoane) si noi sa urcam in genunchi, sau cumva transfigurati, indurerati...dar noi (adica si eu) am fost revoltati ca a durat procesiunea de Florii prea mult si nu mai puteam de picioare:d, nu mai zic de tarabe, dughene si vanzatori ambulanti...dar au fost multe care au rezonat in mine si inca rezoneaza pentru ca parca is mai tacuta si mai impaciuitoare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cum ziceam, am auzit si eu multe marturii despre trairile avute la Sf. Mormant. Cred ca tine de structura sufleteasca a fiecaruia... Eu fiind mai...pietroasa on the inside :d nu cred ca mi-ar fi venit usor sa plang oricat de tare as fi simtit asta in suflet. Dar am fost profund marcata, ramane experienta vietii mele. Am avut si o traire anume, de fapt au avut-o si prietenii cu care am fost... ma gandesc sa nu smintesc scriind-o, dar o fac: acolo unde e imprimanta mana Mantuitorului in piatra zidului de pe Via Dolorosa, la locul inaltarii, la pretoriu si in locul unde a fost infipta crucea am simtit cu totii un parfum, un miros deosebit... nu stiu cum sa zic. Pare o aberatie pentru necredinciosi, dar cei care au mai intalnit moaste izvoratoare de buna mireasma cred ca inteleg.

      Si pe mine m-au mirat distantele enorme intre locurile pe unde a fost Hristos...

      As mai merge, dar...cine stie cand. Se spune ca e greu pana ajungi acolo, apoi te intorci mereu.Tot din discutii am aflat ca rusii economisesc si ultimul banut ca sa vina la Ierusalim, iar acolo aproape ca stau nemancati, dar se bucura sa fie in acele locuri.

      Hristos a inviat!!!

      Ștergere
  10. Multumesc, Anca pentru poze! Parca ma cheama locurile alea, dar nu stiu cand voi ajunge sa le vad, poate tot pe la 99 de ani :) Asa ca deocamdata pozele tale sunt ca o mangaiere. Ma bucur sa te vad, esti tare, tare draguta si delicata, asa cum iti este si sufletul. Paste fericit si luminat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc,Iuliana! Sa aveti sarbatori pline de pace si bucurie! Cat despre locuri ai sa vezi ca o s mergi mai devreme de 99 de ani...atunci iti iei ceva cu spa pentru ca noi suntem soareci de birou si nu vom avea asa o conditie fizica excelenta ca doamna de care am amintit.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...