Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 7 aprilie 2013

Proiectul de sambata - citat cusut si covoras

Incerc ca si exercitiu pe timpul Postului sa cos pasajul preferat din Noul Testament Corinteni 1-13. Nu am mai cusut decat cruciulite asa ca acesta pare destul de rudimentar si panza e la fel. Vreau sa il termin, sa-l inramez si sa il agat intr-un cui. Am inceput si un covoras crosetat in culorile care-mi plac mie mult: alb-gri-roz, pentru camera Ivanutei. Sigur mai dureaza pana il termin...probabil pe la Craciun...cand sper ca i-l voi putea oferi cadou...

4 comentarii:

  1. E şi citatul meu preferat. Îmi plac foarte mult culorile alese. Când vine Ivana, ştii deja?

    RăspundețiȘtergere
  2. :), eu l-am auzit la Biserica si maicuta le citea atat de incet, incat ma tot intrebam, ce zice? ce zice? Parca pentru mine le citea.
    Inca nu, dar sper ca anul acesta...oricum lucrurile minunate vin exact cand ai mai multa nevoie de ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult combinatia de culori care se regaseste in covorasul tau. Imi place si mesajul, e din Epistola Sfantului Pavel, nu?! Stiu ca am auzit-o la slujba de cununie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Laura. Da, Corinteni 13,este minunat pasajul. Il aud la Biserica vinerea si il citesc des si de fiecare data ii gasesc un nou inteles...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...