Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 7 aprilie 2013

Parfumul sifonierului


Aceasta schita este gazduita de Mirela si colectia ei povesti parfumate
Sifonierul e locul acela in care nu are nimeni acces, locul secret de unde in fiecare dimineata ne alegem un rol si ne costumam ca sa-l putem juca ca atare. E locul unde ne tinem pantofii mult prea scumpi care ne compenseaza tradari sau infrangeri dureroase. E locul, unde, sus, in spate, intr-o cutie prafuita, ne tinem tineretile, poeziile de dragoste, jumatati de fotografie, petice de blugi, zambete, lacrimi, inele, sperante, si doar pe celalalt din impreuna. 
E acel loc magic, din care, gasind puterea de a ne ridica, luam cersafuri mirosind a curat, deschidem ferestrele si intr-un gest dramatic le aruncam pe cele vechi de pe pat impreuna cu hainele lui.
Sifonierul e locul unde te impaturesti frumos printre prosoape, cersafuri si haine potrivite pentru alt anotimp, inchizi usa si pleci.

19 comentarii:

  1. Intr-adevar, de multe ori sifonierul este partas al bucuriilor si suferintelor noastre. Aflat in postura de martor al vietii, ne ramane alaturi in multe etape...oferindu-ne din interiorul sau, porti catre o lume a amintirilor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult din ceea ce afisam sau suntem peste zi incepe cu hainele alese din sifonier, si de multe ori nu aruncam haine din vremea lui x, sau y...de parca imbracandu-ne cu ele redevenim persoana de atunci

      Ștergere
  2. Da, îmi țin de toate în șifonier, mai puțin pantofii. Cred că nu-i valorific suficient, dar nici noi nu-i las în intimitatea șifonierului meu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-i pui pe cei mai frumosi intr-o cutie jos, sa vezi cum ai tendinta sa-i porti mai des...eu asa fac la cei cu toc, altfel s-ar demoda pana sa-i iau. Ii vad si-mi construiesc tinuta in functie de ei. Sunt cutii ermetice, transparente pt pantofi...

      Ștergere
  3. Sunt foarte impresionată de modul în care reușești, de fiecare dată, să comprimi o întreagă poveste în fraze puține, dar ample ca și conținut, cu trimiteri concretizate în imagini, aduceri aminte, gânduri, o complexitate care mă copleșește plăcut, încât recitesc textul imediat ce am terminat de... citit. Frumos, iar parfumul lui Guerlain e o capodoperă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Mirela. E un parfum asa de intim si discret, ca un gand care-ti trezeste un zambet, un gand doar pentru tine:)

      Ștergere
  4. Locul unde încui amintiri și senzații...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ai acces la ele cand esti melancolic:)

      Ștergere
  5. Trecutul retraieste prin noi prezentul, putind sa influenteze decisiv (sau poate nu) viitorul. Depinde doar de noi, cit de mult ne impachetam intre prosoape si cearsafuri, lasind acolo doar atit cit sa putem iesi, inchide usa si pleca!
    Ideea ultimei propozitii din textul tau mi-a placut teribil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De multe ori ne pierdem in compropmisuri, in joburi care nu ne reprezinta, printre oameni cu care nu avem multe in comun...de multe ori viata ne impinge spre un eu eficient pe piata, dar pierdem cate putin din miezul nostru...la care in momente magice ajungem si ne recunoasteam in el...

      Ștergere
  6. Mi-am adus aminte de cutia cu nimicurile adolescentei. Oare unde-o fi?
    Ai mare dreptate, fiecare zi incepe si se termina cu sifonierul. Il pretuim mai mult decat am crede, iar el e prietenul acela tacut care pastreaza undeva in spate bluza preferata pe care n-o mai gasesti decat atunci cand va fi demodata. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe care o pastram pentru ocaziile speciale, sau zilele bune si intr-o zi vedem ca nu ne mai vine...cum uneori pastram zile, luni si ani pentru ca asteptam o ocazie speciala sa le traim, sa le valorizam:)

      Ștergere
  7. Şifonierul e alături de noi,iar zilele au strălucire în funcţie de scenariul pe care îl construim, îmbrăcându-ne cu hainele potrivite. E un loc al secretelor din tinereţe şi copilărie şi spune multe poveşti frumoase!
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e practic locul unde ne lasam pielea si masca de fiecare zi...

      Ștergere
  8. Frumoasa povestea asta cu rolul zilnic pe care fiecare il jucam...
    Da...si pentru mine sifonierul are o parte secreta...are un fel de cutie prafuita...
    O schita cat o poveste. Mi-a placut mult.
    Saptamana placuta sa ai, Anca!

    RăspundețiȘtergere
  9. Locul unde dimineață spui tu că îmbrăcăm un rol; asta mi-a dat de gândit și la cum mă cunosc o să vorbesc câteva zile singure. O să îmi fac o carieră din acest lucru. Pătrunzător și sublim concentrat textul tău. Felicitări și jos pălăria. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...