Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 6 aprilie 2013

Copiii chef bucatar!

Alex si colegii lui
De Bunavestire, copiii din cateva scoli din mediul rural fac mancare de post, asistati de profesori si parinti, imbracati frumos vin si, in cadrul unui concurs cu degustare isi prezinta produsele. Astazi am reusit sa descarc pozele (sunt destul de neclare - telefonul meu este vechi) facute pe 25 martie. Au fost mai multe scoli, cel mai mult mi-au placut produsele de la Lungani - oferta era variata: gogosi, turte pe plita, fasole batuta (dementiala facuta de Alex - baietelul cel mai mic din prima fotografie, ajutat de mama la ornat), sarmale in oala de lut, peste, ciorba, tocana, salate diverse, ciupercute... Mi-au placut atat de mult copiii pentru ca sunt o echipa, fac  frecvent activitati  impreuna, si participa la concursuri ca "luna mancatului sanatos", cand fiecare copil trebuie sa-si aduca pachet cu mancare de acasa si nu au voie sa cumpere nimic de la magazin (super, nu?) - se jurizeaza intre ei...Fetitele de la alta scoala au facut prajiturile, toate de post si insotite de retete. M-am bucurat de copii frumosi si normali si de mancare, din pacate nu stiu cine a castigat concursul si nici daca premiul a constat in mai mult de o diploma... Dar am un plan in minte...

2 comentarii:

  1. Ce bine arata bunatatile de pe masa! Si copilasii sunt imbracati in costume populare! E foarte frumos ca inca se mai face asa ceva in scolile noastre.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, chiar erau bune si costumele sunt ale lor de acasa. Se pare ca la sate...nu-mi inchipui ca un copil de la un liceu fancy de oras ar face fasole batuta sau invartita moldoveneasca... Dar ar fi fain ca in saptamana altfel, unii sa gateasca si nu umple mall-urile unde oricum merg, mergem:(.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...