Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 18 aprilie 2013

Bunica Nina 2

In Iasi nu sunt locuri la spitalele care ofera ingrijiri paliative pentru bolnavii cu boli degenerative... Bunica mea este pe o lista de asteptare a unui centru medical particular care costa 2350 lei. Pe lista de asteptare inseamna...ca trebuie sa astepti ca cineva sa moara ca sa intri tu... Se va deschide in curand un centru cu 90lei pe zi=2700 lei lunar...in cazul in care nu se elibereaza un loc dincolo o vom duce aici. E evident pentru mine ca un centru de acest fel are niste costuri uriase si nu contest pretul ci ma inteb doar ce se intampla cu batranii singuri, cu cei a caror familii nu au veniturile acestea? Probabil mor mai repede...singuri, tristi si nebagati in seama... pentru ca oamenii acestia, chiar senili au o gentilete a lor, incearca sa nu deranjeze, sa nu fie o povara pentru nimeni, de parca si-ar cere scuze...
Am tot mai des sentimentul ca traim intr-o bula si dramele celorlalti nu ajung la noi...sau daca ajung ne gasesc total nepregatiti de parca acestea, dramele sunt intotdeauna pentru ceilalti si nu pentru noi...

2 comentarii:

  1. Chiar vorbeam de curand cu un prieten care cauta o solutie pentru tatal lui, despre caminele de acest gen. Sunt intr-adevar foarte scumpe, putini batrani si le pot permite, chiar si cu ajutorul copiilor...
    Ai dreptate, e foarte curios cum mereu credem ca dramele sunt doar ale celorlalti...
    Multa sanatate bunicii Nina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Iuliana. Si noi facem eforturi mari, dar daca i s-ar intampla mamei mele Doamne fereste, eu nu mi-as permite, si, mai rau decat pretul e lipsa locurilor...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...