Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 21 aprilie 2013

Adam - Fragrance free

There is no Parfume for my MaN
uneori poate miroase a tutun, sau a nisip adus de vant care-ti biciuieste pielea
a departari salbatice si a zambete ce izbucnesc din barba albastra
a piele proaspat tabacita si a paine calda
a palme de care sa te tii cand strabati lumea la pas
a respiratii duse pana la capat
a liniste, a iubire, a siberii fara sfarsit.

despre Adam nu e nimic de spus...


23 de comentarii:

  1. Așa m-am gândit și eu, prin urmare am spus doar despre niște prototipuri de ”adam”.
    Cunosc parfumul și îmi place. Ai descris splendid parfumul lui. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut Mirela, si cel putin pe Boss il stiu prea bine :), iar ei...ei bine ei...ar trebui sa devina productie de masa, nu doar prototipuri:)

      Ștergere
  2. ce ar mai fi de spus cand tu ai cuprins atat de mult in atat de putine cuvinte? :)
    frumos scris!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu astazi ai o poveste parfumata atat de simpla si de umana, atat de tandra...

      Ștergere
  3. Ai cuprins un atat de mare univers în cateva fraze......
    Who needs perfume? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie in genere nu-mi plac parfumurile de barbati - au ceva dur in ele si fortat...cu mici exceptii. Prefer oricand pielea mirosind a piele:)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. :* Multumesc, Loredana. Sa ai o saptamana magica!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. E tot ce poate fi mai intim si nimic artificial, o saptamana de vis!

      Ștergere
  6. Simplu, discret si foarte direct.
    De fapt...asa este viata. De multe ori noi, oamenii, o complicam inutil... :)
    In cateva fraze ai reusit sa exprimi atat de multe...Ai fost cat se poate de eficienta. Superb! Fara exagerare.
    O seara buna in continuare, Anca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly esti prea generoasa in aprecieri. Tu ai scris minunat. O saptamana fara pereche sa ai!

      Ștergere
  7. Scurta poveste parfumata, dar plina de intelesuri, plina de caldura, de respect si dragoste. Nu cunosc acest parfum, dar m-ai facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vienela eu mai am multe de invatat de la tine, de la voi. Multumesc. O saptamana plina de culoare sa ai!

      Ștergere
  8. Frumos mai povestesti despre parfumuri... Sunt curioasa cum miroase Opium, citisem acum multa vreme ca s-ar potrivi zodiei mele. Bine, nu ca as crede prea tare in zodii, dar am ramas cu curiozitatea asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miroase tare, ca o rusoaica eleganta plina de blanuri si diamante. E pentru o femeie fatala, puternica si misterioasa, este un parfum care se remarca dintre oricare chiar daca iti place sau nu...

      Ștergere
    2. Hehe...ce descriere interesanta! Dar e clar ca nu mi s-ar potrivi, eu am un stil mai casual... :P

      Ștergere
  9. Scurt si la obiect, dar plina de subtilitati. Povestea ta e o incantare.
    O saptamana minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Tina, esti prea generoasa.O saptamana minunata si tie!

      Ștergere
  10. Proză în poezie, trăire înaltă, imagini care te zguduie. M-am obișnuit cu stilul tău și am multe de învățat de la tine. Într-o zi sper să îmi șlefuiesc scriitura într-atât încât să nu mai fie mâloasă. Te admir. O săptămână edenică să ai, îmbâcsită de parfmul unic ce l-ai lăsat să se scurgă printre litere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, dar eu sunt cea care are de invatat de la tine:)

      Ștergere
  11. Zau ca mi-a placut ce ai scris, descrierea siberii nesfarsite

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Ghinduta:* tu scrii asa de fain...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...