Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 20 aprilie 2013

A venit primavara


Cu zambile culese din gradina si cu un covor de grausor inflorit si cu gaini  prin iarba din curte... gainile prin iarba imi dau senzatia ca timpul trece mai greu, mai molcom, ca nu se grabeste...



7 comentarii:

  1. La mine la tara Iuliana, care in curand nu va mai fi tara mea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac mult sticlutele albastre.

    De ce nu va mai fi tara ta? :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Le-am facut eu, cu vopsea de sticla pe sticle de sos de soia. Pentru ca...va trebui sa o vindem, sau sa o donam...pentru ca, din pacare intr-o saptamana fara bunici nu va ramane nici piatra de la casa...

    RăspundețiȘtergere
  4. La noi se cheama grausor, se mai zice untisor si se face salata din frunze din cate stiu...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...