Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 9 aprilie 2013

2) Fa-ti viata frumoasa!Un colt doar pentru tine...

- inconjoara-te de obiecte frumoase si foloseste-le. Nu le pastra pentru mai tarziu, pentru sarbatori sau pentru vreo ocazie speciala (nu pretul lor e important)
- creaza-ti un loc al tau - un loc unde sa iti bei cafeaua, sa mananci o prajitura facuta de tine (preferat) sau de patiser, sa te ocupi de un hobby , sa citesti.
- fa-ti camera frumoasa. Sunt 3 obiecte care fac o camera urata sa fie frumoasa:
                  - perdeaua- cand intri intr-o incapere prima data te uiti spre geam (eu trebuie sa-mi cumpar o draperie care sa fie in aceeasi idee cu aceasta comoda la care-am muncit 3 week-end-uri) - alba, cu flori
                  - covorul de pe jos si
                  - o patura/pled/cuvertura pusa pe pat/canapea. Alege materiale care se armonizeaza, luminoase, calde, fluide, pastelate sau cu cu accente de culoare. Nu trebuie sa ai cea mai la moda canapea daca schimbi aceste lucruri vei avea o alta camera.
sezlongul este obiectul care defineste coltul meu...

- cumpara-ti flori la fiecare sfarsit de saptamana (eu imi cumpar si pentru ca ma fac sa vreau sa fac curat ca sa armonizez casa cu ele).
-aprinde lumanari, bea cafea/ceai din cani frumoase
- fa-ti o rutina din a face ceva bun vineri seara sau sambata dimineata - ceva simplu si rapid - briose, tarta, prajituri turnate. Daca ai copii implica-i! Vei crea un moment magic - mirosurile ne transpun cel mai usor in lumea copilariei. A ce vrei sa miroase copilaria copiilor tai?

12 comentarii:

  1. Vai, ce articol dragut, Anca!
    Fara sa le constientizez foarte tare, astea sunt si ideile mele pentru spatiul in care traiesc. Cand am renovat apartamentul mi-am ales cu grija perdelele, pernele pentru fotolii si covoarele si atata bucurie si frumos imi aduc in fiecare zi. Mi-ar mai trebui o cuvertura pentru canapea, dar inca n-am gasit ceea ce caut. Si eu obisnuiesc sa-mi cumpar flori aproape saptamanal si ce bine ca a venit primavara si de-acum vom gasi flori de gradina ieftine si proaspete!
    Comoda alba cu floricele este minunata! Felicitari, ce indemanatica esti!
    O zi frumoasa ca sufletul tau sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Iuliana, la fel sa ai. Si eu mai trebuie sa gasesc draperii, si mie-mi palc florile de sezooon...pacat ca dimineata nu era soare inca sa fac niste poze mai reusite...

      Ștergere
  2. Imi place foarte mult mobila alba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, Laura!, dar acum cativa ani, ama vut un moment de ratacire ca nu imi explic de ce toata e neagra sau amro la mine...

      Ștergere
  3. Dulapiorul cu trandafiri imi place la nebunie! L-ai facut in tehnica servetelului sau cum sunt pusi trandafirii (daca nu sunt indiscreta)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Loredana. L-am dat cu vopsea obisnuita, apoi am lipit trandafirii de pe servetele si apoi am dat cu glaspapir, pentru un aspect mai uzat. Mi-a laut 3 week-end-uri, din care 2 la vopsit...

      Ștergere
  4. M-a binedispus postarea ta! Si eu sunt de aceeasi parere, lucrurile sunt facute pentru a ne folosi de ele, cu atat mai mult pentru a ne crea o stare de bine. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult, Anca! Multumesc pentru sugestii. Si eu incerc sa-mi armonizez spatiul in care locuiesc, sa fie cat mai primitor si ordonat, ca sa ma simt bine in el si sa am spor in ceea ce fac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur Irina ca iti sunt de folos, tu ai tot timpul sugestii super pentru organizare!

      Ștergere
  6. Superb articol! Ai dreptate, chiar avem fiecare nevoie de un coltisor al nostru, si fiecare lucrusor frumos din jur ne poate da o stare de bine, daca nu il uitam pus bine intr-un raft.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Loriana. Si lucrul pus bine, pana la urma-l gasim si ne bucuram de el de parca atunci l-am descoperi...cred ca important este sa nu mai punem la pastrare ci sa le folosim (eu lucrez inca la asta:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...