Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 24 martie 2013

There was never a man like my Johnny

Tema de astazi in Clubul Povestilor Parfumate propusa de Irealia este "Parfumul primei intalniri", o tema la care ma chinui sa scot ceva de cateva ore...am scris, apoi am sters, apoi mi s-a parut ca nedreptatesc pe unii, apoi ca intalnirile prime pot fi de tot felul, cu barbati, oameni frumosi, idei, cu tine, cu Dumnezeu. Dupa ce am scris din nou si iar am sters, au ramas aceste cateva cuvinte si un parfum de care nu m-am plictisit nici dupa 10 ani...
Ger, senzatia de pericol extrem ca atunci cand derapezi si esti de-a curmezisul soselei si un tir vine drept spre tine. Orasul undeva la picioarele tale si viteza cu care merge aceasta masina, vantul care-ti izbeste fata, si diminetile de july morning cand Im looking for love, cersafurile albe, lumina violenta si intunericul plin de corpul tau, zambetul care izbucneste pe neasteptate,  rochii lungi si bocanci, o cana de ceai intr-o gara, zile petrecute in pat si zeci de romane citite in doi, Cesaria Evora si superstar, bascheti si pantofi cu toc, “In my secret life” si Organza.
Privirea in care ma vad pentru prima oara si zambesti recunoscandu-te.

19 comentarii:

  1. Cu Organza am amintiri ceva mai recente decât cea scrisă azi, e un parfum care stârnește o mulțime de sentimente și apropieri. Te poți recunoaște în el, și cred că cei care ajung să cunoscă iubirea totală își amintesc de Organza chiar dacă îl întâlnesc prima oară. Da, așa văd eu acest parfum unic și bun. Frumos ai scris, scurt și cuprinzător! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Mirela, Organza e un parfum al unei iubiri si al unei pasiuni care de fiecare data e noua si te surprinde...

      Ștergere
  2. Ai reusit sa-mi transmiti in cateva randuri, ceva ce eu nu pot prin mii de cuvinte. Admirabil...
    Felul in care ai scris, ma face sa cred (sau cel putin asta-i feeling-ul meu) ca e vorba de un parfum al unei iubiri perpetue...constante, care reuseste reinnoirea primei intalniri in fiecare dimineata... Si asta pentru ca after the sound of the first bird sining, we are all leaving for home...insa intotdeauna, with the storm and the night behind us, we have a road of our own. Stiu, am modificat putin, pentru ca eu asa cred...ca orice am face, intoarcerea in acele "cearsafuri albe" este darul cel mai de pret pe care-l putem primi de la voi, femeile...
    Cateodata suntem atat de prosti, incat we are looking for love in the strangest places, cand de fapt 'acasa' devine un lait motiv greu de regasit in alte parti...oricat am cauta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catalin important este sa cautam iubirea...si daca o intalnim in the strangest places inseamna ca acolo trebuia sa cautam...

      Ștergere
  3. Acesta a fost primul parfum pe care l-am primit de la el, într-o seară de Crăciun, acum muuuulți ani. Încă mai am sticluța, goală. :)
    Gerul și diminețile de iulie și pericolul și iubirea... Da, ar fi un tablou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Hihi si eu pastrez suveniruri...sunt ca pietricelel pe care le aruncam ca sa ne intoarcem sa retraim acele momente

      Ștergere
  4. Să ștergi și să tot scrii...ce poate fi mai plin? Atât de mult cu puține Cuvinte; mă înclin și iau cu mine parfumul lăsat. În schimb îți urez o zi frumoasă îmbâcsită cu Iubire!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca sunt si altele care nu se plictisesc de un anumit parfum nici dupa multi ani! :)
    Cateva cuvinte parfumate adunate intr-un scurt - si cuprinzator - poem in proza.
    Povestea o tesem noi, daca o vrem mai pe larg!
    Saptamana minunata sa iti fie!
    Zile fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel Diana, si da nu m-am plictisit de el si nici nu o sa ma plictisesc pentru ca imi aminteste de mine :)

      Ștergere
  6. O saptamana fruoasa si cat mai parfumata sa ai!
    Primul meu parfum, primit de la el, a fost Izmia de la Oriflame, acum nici nu se mai comercializeaza, desi mie imi placea emorm.

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pare ca sunt si eu in club ;) In clubul celor ce nu se plictisesc repede. Folosesc acelasi parfum de mai mult de 10 ani :)
    Interesant expuse gandurile tale fugare care spun absolut totul. In plus, atat de simplu si frumos.

    O saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. La fel sa ai Loredana, oare nu este nici sub alta varianta? De obicei noile parfumuri sunt cele vechi la care li se adauga cate ceva...sau ceva asemanator...

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Elly, oamenii te recunsoc si dupa parfum...

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca e vorba despre Cesaria Evora atunci pot sa-mi imaginez parfumul! Perfect in simplitatea perfectiunii proprii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai creat aici un tablou frumos al iubirii! Frânturi din amintirile ce ne zâmbesc ştrengăreşte şi care compun de fapt momentele petrecute împreună! Parfumul le învăluie şi mai mult în mister... :)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  12. am descoperit blogul tau, datorita unui comentariu din suflet la blogul Loredanei! Ai un blog deosebit si imi voi face timp sa descopar franturile tale de ganduri...au in ele "ceva anume"!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...