Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 9 martie 2013

Proiectul de sambata - pernuta granny square, ceva decoupage

Am avut un week-end liber, cred ca al doilea anul acesta, deoarece a fost o perioada aglomerata: sesiune, mult de lucru la job... Asa ca am avut timp sa termin unele proiectele incepute si sa incep altele.

Acum ceva vreme postasem niste granny square cu destinatia- perna decorativa. Am reusit sa le imbin si sa ii cos pernutei si un spate, pentru ca altfel mai mult ca sigur ramanea un proiect neterminat. Spatele i l-am facut dintr-un pullover si se potriveste de minune (cred ca ar fi trebuit sa il crosetez, dar niciodata n-as avea atata rabdare). Shuba a ashteptat cuminte sa termin...

Am putut sa finalizez si unele mici proiecte incepute cu tehnica decoupageului, pe care doar le vopisem si asteptau servetelele: o cutiuta din lemn pentru bijuterii, o cutie de conserve - pentru decoratiunile de iarna si niste suporturi de pahare. Din pacate tubul de acrilic alb s-a intarit si a trebuit sa ma descurc cu tempera peste uleiul cu care erau vopsite; tempera este mat si prafos ca un var. Am sa-mi cumpar acrilic si sa fac si restul suporturilor de pahare pentru ca pe cat e de frumos in Tenerife pe atat de urate sunt suporturile.

8 comentarii:

  1. Multumesc Loredana, inca nu m-am prins eu prea bine ce e cu decoupage-ul asta, tot timpul are incretituri servetelul si pare neterminat...dar perseverez. O duminica plina de bucurie sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar că eşti hărnicuţă :)
    E tare drăgalaşă pernuţa. Îmi plac mult culorile, mai ales combinaţia de gri cu roz, e preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Iuliana, si a mea, tot folosesc si refolosesc culorile...am in plan sa fac un tol (un covoras) crosetatat din ate, un fel de invartit in cerc cand stau si ma relaxez.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase toate!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Nicol. Unele mai trebuiesc retusate...

    RăspundețiȘtergere
  6. Laura, este un motan care nu te deranjeaza, pentru ca doarme sau motaie:D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...