Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 10 martie 2013

Parfum de leagan


Acum doua saptamani am participat cu "parfumul desertului", week-end ul acesta tema este "parfumul leaganului"- din pacate acum jumatate de ora am vazut si nu am avut timp decat sa schitez ceva. Le urez fetelor de la Clubul povestii parfumate, o primavara parfumata, plina de culoare si soare.

Erau atatea mirosuri in jurul ei, in fiecare zi altele: de lemn ars in soba, de ciorba, de pamant, de umed, de cearta, de mizerie. Vocile se schimbau, dar parfumurile erau mereu aceleasi. Si mai era mirosul painii, pe care o manca pe ascuns, bucata cu bucata, firimitura cu firimitura cand prindea o bucata. Bratele se schimbau. Pisicile costelive din curte se schimbau, dar pareau mereu aceleasi fara nume…murdare si miaunande. Cainii erau mereu in lat, si se invarteau in cerc – un transeu perfect sapat in noroi. Culorile peretilor erau violente: albastru, mov, verde, geamurile mici, fetele de masa din plastic stralucitor. Fusese o iarna grea spuneau adultii, ba ningea, ba burnita…primavara a venit tarziu, soarele zvanta curtea, pisicile se intindeau de placere si parfumul pamantului coplesea toate celelalte mirosuri si mai era un miros. Mirosul unor palme cu fata spre soare intinse spre manutele mici, parfumul unor departari pline de promisiunea unor zile pline de soare, de culoare, de siguranta. Parfumul acelui moment in care intinzi mainile inconstient spre alte maini care sunt acolo doar ca sa te sprijine, sa te ridice, sa te aline – parfumul mamei, a leaganului, parfumul de acasa: mirosul de cersafuri proaspat spalate, a painii calde, a merelor coapte, a rasetelor, a viselor vegheate, a jocurilor… era parfumul mierii si a cremei de maini. Leaganele miros a crema de maini, mereu intinse cu fata spre soare, spre mainile mici.
Crema de maini a leaganului
L'air du temps - un parfum al mamelor frumoase, elegante, tinere - al mamei mele

9 comentarii:

  1. Ai schitat ceva,dar ai schitat bine si foarte aromat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mainile mamei...cred ca este prenzanta cea mai clara pentru un copil...
    pentru fiecare dintre noi acele maini au un alt parfum...
    incantator parfumul ales de tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Parfumul mamei, al mâinilor ei, e imposibil de uitat, e printre cele mai iubite și își pune amprenta pe fiecare dintre noi. Aș spune că e amuleta care ne poartă mereu noroc!Iar L'air du temps al Ninei Ricci e unul dintre cele mai bune care s-au creat vreodată, nu-mi lipsește niciodată din ”arsenal”.
    Dragă Anca, te voi trece ca membră în Clubul Poveștii Parfumate, fiind deja la a doua postare la temă. Fii binevenită, bucuria și plăcerea fiind de partea mea.Tema pe care o avem peste două săptămâni, exact în 24 martie, se numește Parfumul primei întâlniri și e permisivă, atrăgătoare, magnetică. Sper că nu te deranjează să pui linkul către tabel.
    http://mirelapete.dexign.ro/2013/03/parfum-de-leagan/
    Te aștept cu drag, să ai o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Silving, Pandhora. Sa aveti o saptamana plina de culoare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mirela multumesc! Am pus link-ul in partea de sus a postarii...

    RăspundețiȘtergere
  6. O primavara frumoasa si pentru tine Anca! Multumesc pentru urari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un parfum deosebit ai descris...

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar daca spui ca doar ai schitat ceva...eu zic ca chiar a si iesit ceva, nu doar o schita.
    Ceva frumos! Mainile mari spre mainile mici... :)
    O primavara cu mult soare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place blogul tau..este elegant si interesant.Pisica este superba.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...