Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 7 martie 2013

La multi ani, doamnelor!

sursa:google
La multi ani doamnelor! Sa reusiti sa va ridicati de fiecare data deasupra a tot ce e urat si doare si sa fiti pline de speranta si bucurie, sa regasiti curiozitatea de a afla, de a intreba, de a incerca...
8martie fericit!

5 comentarii:

  1. Ce urare minunata!
    La multi ani, Anca!
    Sa fii sanatoasa si fericita si toate visele sa ti se implineasca ;)

    PS Vad ca de la serviciu pot sa comentez pe pagina ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si tie! O zi superba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Test.
    Yes, merge si de acasa! Deci s-a rezolvat problema :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iuliana ce ma bucur! Sa ai o zi plina de parfum si primavara!

    RăspundețiȘtergere
  5. Loredana o zi minunata sa ai alaturi de domnisoarele tale frumoase!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...