Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 24 martie 2013

Fata cu cercel de perla - Cartea saptamanii


O carte care se citeste repede, in cateva ore...despre maturizare si lumea mica, simpla si plina de culoare, lumina a unei adolescente indragostite si cuminti.
Griet are 17 ani si cand tatal sau pictor de faianta isi pierde vederea, este nevoita sa se angajeze servitoare in casa pictorului  Johannes Vermeer. Desi lumile lor sunt total diferite, ea reuseste sa ii atraga atentia si...intr-o lume mica si rea, plina de frig, de suferinta si singuratate gaseste in el si in a-l servi pe el polul pozitiv al existentei sale. Iar el, vede in ea capodopera... O dragoste imposibila, alegeri corecte si safe, dar...inainte sa moara Vermeer (din carte, pentru ca despre cel din realitate nu se stie nimic) a  imprumutat tabloul pentru ca sa o mai priveasca...
O carte despre maturizare, aspiratii, alegeri, dragoste si frumusete.

5 comentarii:

  1. Vai, ce mult mi-a placut cartea asta si ce amintiri ma leaga de ea!
    Mi-a placut si filmul la fel de mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-a placut tare mult, n-am putut sa o las din mana.
    Totusi mie mi-a placut mai mult cartea, desi actorii principali din film (l-am vazut si pe el azi) sunt atat de frumosi incat par ei insisi niste tablouri in miscare, si unele din peisaje si scene casnice la fel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna imi place mai mult cartea decat filmul. De cele mai multe ori filmul m-a dezamagit, dar de data asta, nu. A fost bun, mi-a placut.

      Ștergere
  3. Si mie mi-a placut filmul. La carte inca nu am ajuns.
    O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...