Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 24 februarie 2013

Tihna de duminica

Am fost in sesiune si nu am avut timp de mai nimic, iar la job e o perioada foarte aglomerata, nu am avut timp nici de proiectul de sambata, nici de alte proiecte pe care le-am planuit. Astazi este prima zi cand sunt libera, libera sa fac ce-mi place, sa citesc ce-mi place fara scop, libera sa fac mancare, sa citesc blogurile necitite, sa incep sa citesc din cartile cumparate si tinute pentru zile mai bune, libera sa stau in casa pentru ca afara e gri si intunecat...
Adăugaţi o legendă


5 comentarii:

  1. Vai, dar cum sta pisicul langa tine! :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca tine cald. E un motan care-si manifesta dragostea asezandu-se langa tine; daca il atingi sau incerci sa-l managai sare ca ars si dispare din camera. E pasionat de carti, caiete...poate dormi cate o zi intreaga cu burta pe carte

    RăspundețiȘtergere
  3. de unde ai cumparat mini-ceainicele?sunt adorabile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Viena, Lodra, Tallin, seccond-hand - mi le aducea o prietena din vacante ca stia ca imi plac.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...