Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 10 februarie 2013

Sa te duci la examen!

Am terminat sesiunea, mai am doua examene la care nu m-am prezentat, lasate pentru restante. Dupa fiecare examen iesim in oras, cativa colegi, sunt momente faine, in general, fiind ultimul an vorbim despre ceea ce vrem sa facem mai departe, cum, ce piedici putem intampina...fiecare vine cu cate o idee. Desi sunt la regim (cand nu sunt eu la regim?!) am mancat o briosa...
Si...mi-am cumparat drept premiu ca am fost la azi la examen  desi nu voiam sa ma duc, cana asta roz sa-mi beau cafeaua la job, ca pe cealalta a spart-o doamna de serviciu (oricum cana era cu o vaca:D deci se impunea sa fie schimbata).
Cel mai greu sa faci o facultate este sa te trezesti in ziua examenului si sa te duci sa-l dai. De obicei iti dai seama fie ca nu prea stii, fie ca poti sa-l dai in restante, fie ca e prea cald si bine in pat, ca e duminica si in loc sa faci ceea ce fac toti oamenii tu trebuie sa te duci la facultate. Sa inveti, sa iti faci proiectele, practica...astea sunt din inertie as zice, le faci mecanic, dar dimineata sa te trezesti la 6:30 si sa te duci la facultate cred ca asta ii face pe cei mai multi sa clacheze si sa renunte (ma refer la cei ce au de ales -  au si alte preocupari nu sunt doar studenti).
Si, cel putin la mine mai este si perfectionismul care nu ma lasa sa ma duc daca nu sunt multumita eu de cate stiu, ca nu stiu mai nimic, sau ca parca le amestec, sau...pur si simplu voi sti mai mult in restante. Eu nu am avut restante ca am picat examene ci prin neprezentare, ca o lasa (de cele mai multe ori stiam, dar parea ca nu suficient). Este greu pentru o femeie in general sa fie multumita de ea, sau macar impacata, sa aiba curaj sa fie de 7 de 8 si nu de 9 sau 10. Pentru ca sunt zile in care ar trebui sa fim de 8 ca sa putem fi in majoritatea de 10 fara sa clacam. De ce simt vina si imi este rusine intr-atat ca nu sunt suficient pregatita (suficient insemnand 9) incat sa nu ma prezint la examene?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...