Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

vineri, 1 februarie 2013

Proiectul de sambata - cats lover

Astazi am un examen asa ca postez repede in timp ce imi savurez cafeaua si frunzaresc blogurile care-mi sunt dragi si apoi fug la invatat. Nu prea am avut timp de lucru, dar am gasit pe net o schema simpla, pe care o voi transforma intr-un tablouas (nu stiu unde il voi afisa) si, pentru ca am descoperit granny square, pentru sambata viitoare am in plan o perna (pana capat experienta si poate voi face destule patratele pentru o paturica).

Imi place mult combinatia roz-gri, asa ca o tot folosesc...
Voi calca si voi prinde etamina de cadrul de lemn...care cred ca acesta trebuie vopsit sau imbracat intr-un material...ramane ca si proiect neterminat pentru cand am timp si nu va fi sarbatoare :) si il voi posta finalizat. O sambata roz sa aveti!
 
 
 
 
 

8 comentarii:

  1. Ce simpatic e tablouasul! :))
    Si culorile pe care le-ai folosit pentru 'granny square' imi plac (din pacate nu stiu sa crosetez)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Maria, eu am gasit pe youtube un tutorial exact cu aceste patratele pentru ca nici eu nu stiam si mai am de invatat, au cateva defecte :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce combinatie frumoasa de culori ai folosit la granny square. Spor la treaba in continuare si succes la examen.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Dana, sunt inebunita dupa gri-roz. Sa fie ca mai am 2 in week-end ul care vine.

    RăspundețiȘtergere
  5. proiectele tale cusute sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Martha. Imi place mult sa cos, ma linisteste, dar nu prea am timp...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...