Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 12 februarie 2013

Postere motivationale-2

Acum ceva vreme mi-am printat 2 postere motivationale, la unul i-am luat o rama, trebuia sa-i pun o hainuta alba sau rosie, asa ca al 2-lea va avea una alba. L-am agatat deasupra coltului meu de lucru ca sa-l pot citi ori de cate ori ma las pe spate in balansoar. Am un balansoar ca scaun la birou, ma las pe spate si gata relaxarea.
 
 
si poza de aproape

2 comentarii:

  1. Ce mult imi place coltul tau de lucru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Maria. Imi doresc sa-l fac mai primitor, poate mai ordonat: e totusi locul unde scriu, citesc, invat, desenez, cos...Cosurile sunt pline de lucruri incepute si neterminate sau de lucrusoare care imi vor folosi la vreun proiect...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...