Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 20 februarie 2013

Oameni buni

M-a intrabat cineva de alta nationalitate cum suntem noi, romanii si i-am zis ca umani.
Aseara, unui prieten i s-a stricat masina in mijlocul strazii. Fiind o problema mai grava a asteptat o platforma. In decurs de 35 minute, 9 soferi au oprit si s-au oferit sa il ajute, sa impinga masina, sa o traga mai incolo, iar 2 dintre ei sa il traga cu o sufa.
Asta iarna am derapat intr-un sant pe un drum intre sate. Un sofer care a trecut pe langa noi s-a intors sa ne ajute, cineva de la o casa, ne-a vazut pe geam si a venit cu o funie sa ne traga cu masina lui.
Acum cativa ani mi s-a facut rau pe strada, m-am asezat pe vine - cineva mi-a adus o lamaie, cineva a cumparat o apa minerala, cineva a chemat o farmacista dintr-o farmacie din apropiere.
Si gestul care m-a impresioant cel mai tare -  eram la o trecere de pietoni in centrul orasului, pe o strada f. aglomerata cu multe benzi. O doamna cu picioarele foarte strambe si bolnave, cu doua carje astepta si ea printre o armata de oameni sa treaca strada. Absolut toti, fara sa ne uitam unii la altii ne-am adaptat ritmul pasilor in ritmul ei, se facuse de mult rosu dar nici un sofer nu a indraznit sa claxoneze.
Poate ca asta se intampla des si in alta parte, dar Iasul e un oras cu peste 400 mii de locuitori, nu e un orasel mic unde se cunosc toti si e firesc sa se ajute, in genere nu vrem sa avem de a face cu nimeni, nu vrem sa fim deranjati...

3 comentarii:

  1. Ai atata dreptate sa vezi lucrurile frumoase in cei din jurul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dat de blogul tau prin Ingrid :)
    Si ma bucur sa descopar inca un om care vede partea plina a paharului si oamenii putini, dar buni din jur. Sper ca bunica ta e bine :)! O am si eu langa mine pe bunica cu care am copilarit si recunosc sentimentul de grija pe care-l incerci! Toate bune,
    Dana

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana multumesc, bunica e bine, azi a cautat in geanta mea si a gasit o revista cu retete, a oprit-o sa se uite ea:). Si eu te stiu pe tine,tot de la Ingrid - sortul pt chef Bea m-a facut sa imi doresc sa invat si eu sa cos la masina.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...