Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 16 februarie 2013

Duminica cu bolta, lumina si ingeri

bolta, lumina
alta bolta, aceeasi lumina
si alta bolta
lumina si ingeri

usa unei biserici
inger

perfectiunea unei bolte, lumina (Pantheon)

Bucura-te! (Pantheon)
Sunt cateva din bisericile din Roma, am intrat in fiecare (sunt atat de multe incat seara, dupa 20-25 km de mers pe jos) nu ne aminteam care si unde este. Pe unele le-am pozat interior-exterior, pe unele nu le-am mai pozat, din cauza oboselii. In afara de Pantheon restul nu sunt reprezentative, sau mari, erau...de cartier; de exemplu usa aia miraculaosa este a unei biserici de langa gara, dar in Italia si bisericile de langa gara (garile sunt peste tot la fel...sordide) sunt proiectate de Michelangelo.
O duminica cu lumina ingeri si bolta, va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...