Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 16 februarie 2013

Leapsa

Am primit de la Ingrid si de la Iuliana si de la Dana o leapsa care m-a facut sa zambesc de dimineata, asa ca incep.

Reguli:
I) Scrie 11 lucruri despre tine
II) Raspunde la intrebarile propuse si formuleaza alt set de intrebari
III) Nominalizeaza 9 bloguri detinute de doamne/domnisoare pe care le admiri si care au ca si followers mai putini de 200
IV) Anunta-le acest aspect pe pagina lor
I) 11 lucruri despre mine
1. Imi place cafeaua cu lapte si prieteni dragi
2) Adopt o fetita - Ivana
3) Am o colectie de cani (aveam de ceasuri dar era prea costisitoare)
4) Imi place sa pictez icoane, dar nu excelez
5) Nu imi plac prajiturile cu crema, oricand prefer o bucata de paine de casa
6) Cartea mea preferata este "Micul print"
7) Nu-mi place sa fac sport de dragul sportului
8) Visez sa am o casa cu gradina de legume si gaini
10) Am o pasiune pentru Rusia
11) Biserica unde merg este Frumoasa Iasi - nu stiu ce m-as face fara ea.
II) Ingrid
1. Care este cea mai frumoasa amintire?
E copilaria mea la bunici. Totul este perfect acolo, e sfant pamantul pe care calc, totul e doar mirare, doar liniste, doar simplitate, doar bunatate si doar dealuri inalte impadurite, iarba in curte ca un covor, treptele la intrarea in casa sunt din piatra, si bunicii mei sunt dintr-o lume perfecta.
2. Unde iti doresti cel mai mult sa calatoresti?
In Mongolia, sa ajung cu Transsiberianul si apoi sa inchiriez o masina si sa ma plimb prin toata stepa aceea cu oameni adevarati.
3. Te consideri o persoana practica sau visatoare?
Ei...eu ma consider practica, dar sunt visatoare.
4. Caine sau pisica?
Si caine si pisica (daca as sta la casa) - am pisica pentru ca sunt comoda si mi-e lene sa ma duc la 6 dimineata prin ploaie, vant ninsoare afara cu un catel. Dar iuuuuubesc cainii
5. Daca ar fi sa o iei de la inceput (profesional) ce cale ai alege acum?
Cand am renuntat la medicina voiam sa ma fac psihiatru, eram nefericita ca nu o pot face. Acum, dupa 10 ani fac psihologie. Cred ca as alege ce fac acum.
6. Ce te relaxeaza cel mai mult?
Sa fac activitati hand-made, sa stau in curte si sa vad gaini prin iarba, ele au o miscare contra timpului si acesta trece lent lent lent.
7. Ai avut sau ai un model in viata?
Am avut - Anna Karenina, dar am renuntat pentru ca nu era un model eficient :d. Acum imi construiesc propriul ghid.
8. Care e cea mai mare dorinta a ta?
Sa contez - sa aduc schimbari mici in bine, sa fiu utila.
9. Ce flori iti plac?
Irisii, lalelele, zambilele roz, florile de camp, bujorii roz...dar ce flori nu-mi plac?A, nu-mi plac crizantemele.
10. Daca ar fi sa te intalnesti cu tine copil,ce sfat ti-ai da?
Sa te bucuri de putin, pentru ca in putin e libertatea, mai tarziu vei pierde vremea avand grija sa se potriveasca farfuriile cu perdelele si vei uita ca viata inseamna sa smulgi clipelor momente de neuitat
11. Ce ti-ar insenina ziua de astazi?
Sunt senina, de cand m-am apucat de scris si ar merge niste zambile roz
google - fetita mongola

Iuliana:
1.Vă plac, sau vă sperie schimbările?
Imi plac, uneori am sperie, dar ele te invata un lucru minunat – ca te poti lua oriunde te duci si ca distantele sunt relative.

2.Ce aţi visat în copilărie să deveniţi când veţi creşte mari?
Psihiatru (in copilaria mare la 12 ani), inainte de asta - preoteasa

3.Ce vă face să vă simţiti în siguranţă?
Credinta

4.Dacă te-ai putea teleporta oriunde pe glob, unde ai fi în momentul ăsta?
Pe o banca in Istanbul

5.Ce parfum/aromă/miros vă poartă cu gândul la copilărie?
Cozonacul si crema de maini a mamei

6.Cât la sută reuşiţi să faceţi ce vreţi şi cât la sută ce vor alţii să faceţi?
51%, 49%

7.Care ar fi cele 3 dorinţe pe care să vi le împlinească peştişorul de aur?
Sa am o masina decapotabila ca sa simt soarele si vantul cand merg, sa am gradina de legume, si sa le cultiv, sa cresc gaini impreuna cu copiii cu nevoi speciale

8.Cui aţi trimite o scrisoare anonimă?
Unui om in pragul sinuciderii

9.Care credeţi că ar fi ecuaţia succesului în viaţă?
Sa fii tu, sa te bucuri de toate, sa nu iti faci tie sau altora rau.

10. Trăiţi clipa?
Mare parte a timpului.

11. Cu ce hrăniţi copilul din voi?
Cu dragoste, cu lapte si paine cu unt si dulceata, cu interes.



Dana
1.Dacă ai fi o personalitate ce ai alege: actor, sportiv, politician?
Actor- as putea fi orice si oricine in timpul rolului si as produce emotii pozitive.
2.Ai participat  sau ai vrea sa participi la actiuni de voluntariat?
Am participat la strangerea si oferirea de cadouri unor copii dintr-un sat foarte sarac si unui azil de batrani dar doar cu ocazia Craciunului. Am eu un vis secret care implica un grupulet de copii cu nevoi speciale
3.De ce ti-ai făcut blogul?
Pentru mine...
4.Iarna sau vara?
Iarna – imi palce atat de mult cand ninge incat de fiecare data multumesc Domnului pentru asa splendoare
5.Ce-ti doresti să realizezi pe termen scurt, până la sfărsitul anului?
Sa fiu mai slaba cu 5 kg, sa termin fcutlatea, sa-mi iau licenta, sa renunt la unul din job-uri si sa ma angajez profesor de sprijin
6.Ai vreo pasiune, vreun hobby?
Am: crosetez, impletesc, cos, pictez icoane, citesc, invat, prajituresc
7Ti-ar plăcea să trăieiti în altă tară?
Da, in Australia
8.Ce cărti îti place să citesti?
Beletristica
9.Îti place să încerci lucuri noi, mâncăruri noi?
Da, destul de des, desi ma sperie multe lucruri noi. In privinta mancarii sunt destul de pretentioasa, in afara de dulciuri care pot fi cat de noi, restul sunt cateva variatii ale acelorasi ingrediente( am liste lungi cu ingrediente care nu imi plac si in acelasi timp as putea manca paine cu ulei sau turtite indiene zilnic al orice masa)
10.Ce preferi o zi cu soare sau o zi ploioasă la gura sobei?
Depinde de zi...daca e week-end o zi ploioasa, pentru ca imi palce sa ma plimb prin ploaie, sa privesc pe geam si sa beau cei cald si bun. Daca e in timpul saptamanii si in concediu  – zi cu soare
11. Îti plac sărbătorile?
Da, cam prea mult.



Intrebari de dat :
1. Ce te face sa te simti bine dupa o zi grea?
2. Ce nu iti place sa faci dar trebuie sa faci?
3. Daca ai castiga la loto, care ar fi primul lucru pe care ti l-ai cumpara?
4. La ce piesa vestimentara n-ai renunta?
5. Ce iti place sa faci in timpul liber?
6. Ce ai vrea sa iti inveti copiii?
8. Daca ai avea 80 de ani ce ai vrea sa vezi in urma?
9. Cafea sau ceai?
10. Daca ai putea sa pui degetul pe un glob pamantesc care se invarte, ce destinatie ai vrea sa nimeresti?
11.Ce melodie te face sa...?

III) Blogurile pe care le iau cu mine oriunde ma duc:  Iuliana, Ingrid, Loredana, Dana, Andreea, Maria - un blog ce ne invata smerenia, Roxana, Dana, Ioana,

6 comentarii:

  1. Multumesc pentru leapsă, fata frumoasa. Ma voi stradui sa-mi fac timp de ea. Oricum, daca as avea 80 de ani, ultimul lucru pe care as vrea sa-l vad ar fi copiii, nepotii si stranepotii fericiti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai participat la provocare. Ideea ei a fost sa ne cunoastem mai bine si cred ca si-a implinit scopul :). Zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru leapsa si pentru raspunsuri, in weekend o sa incerc sa raspund si la intrebarile tale.

    RăspundețiȘtergere
  4. ma chinui la aceasta ora tarzie sa raspund (intr-un sfarsit) incercarii tale de a ma reapuca de scris...

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Anca, nu stiu cum am dat de aceasta postare, vad ca e veche, insa mi-a facut o mare placere sa o citesc, pentru ca mi-a confirmat ceea ce simtisem despre tine: ca esti unul din oamenii aceia rari de pe pamant, simpla, cu aceea "joie de vivre" care ii molipseste si pe altii, delicata si mai presus de toate... autentica! Asa ca iti multumesc, mi-ai inseninat sambata asta mohorata! Acum o ascult si eu pe Fiona Apple (de care nu stiam) si cred ca "Across the Univers" a devenit deja si melodia mea! cu drag, Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc Andreea :) pentru cuvintele frumoase. Melodia e intr-adevar foarte faina;)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...