Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 15 ianuarie 2013

Sa iesi din zona de confort

Stiu ca ar trebui sa iesi din zona de confort ca sa evoluezi si ca daca faci aceleasi lucruri obtii aceleasi rezultate. Pentru noul an m-am hotarat sa mai scap din bagajul de handicapuri adunate de-a lungul anilor.
Ce m-ar scoate pe mine total din zona de confort? Ce imi creaza neplacerre chiar panica?
1. sa predau, sa tin un curs in fata unui auditoriu necunoscut (timiditate, trac)
2. sa fac sport (parca rup ceva din mine de fiecare data cand trebuie sa fac sport - nu sunt incluse aici plimbarile sau treburile fizice)
3. sa invat limbi straine(sunt antitalent-poate germana mi s-a parut logica pentru ca este o limba tehnica, in rest trebuie sa fac eforturi foarte mari pentru ca nu am descoperit frumusetea procesului)
4. sa dansez in public (din timiditate)
5. sa ma aranjez zilnic(din lene)
6. sa ies cu un grup format unde nu cunosc decat 1-2 persoane
Cam astea ar fi. O sa actualizez lista pe masura ce imi mai amintesc.
Si acestea fiind spuse, m-am gandit sa mai depasesc din ele. Azi am depasit-o pe prima. De nevoie - fac modulul psihopedagogic pentru ca intra in cursurile gratuite ale facultatii. Am tinut o ora de psihologie la un superliceu la clasa a Xa. Nu am dormit deloc asta noapte (de panica), am plecat pe jos spre liceu repetand lectia in gand. Nu imi dau seama cand a trecut, nici nu prea m-am auzit pentru ca mi se taiau picioarele constant. La sfarsit copiii m-au aplaudat si dna. prof m-a felicitat. Mi se pare incredibil, sentimentul a fost minunat - pentru ca am avut curajul sa imi inving frica. Presupun ca unora li se pare o banalitate, dar eu am trac, ma balbai si ma panichez. Acum 10 ani cand am facut facultatea nu am avut curaj sa ma duc sa predau, desi si atunci se facea modulul.
Iesirea din zona de confort iti da sentimentul ca ai facut ce trebuie si ca ai depasit un handicap, te elibereaza de limite si de frici. Prima s-a dus mai 1000 to go.

2 comentarii:

  1. Bafta multa si la urmatoarele lectii din modul, dar si la urmatoarele puncte de pe lista!

    RăspundețiȘtergere
  2. Loredana, multumesc mult:)Copiii au fost minunati, au participat, m-au ajutat mult. Sunt sigura ca voi tremura si data viitoare:), dar dincolo de frica, mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...