Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 9 ianuarie 2013

Revista lucru de mana

Este la chioscuri revista Lucru de mana ian-mart, insotita de Invatati sa crosetati (o carticica f. faina, cu poze, explicatii pentru profani alde mine asa . Desi pe partea de cusut revista e saraca, are explicatii f bune pentru cei ce doresc sa invete sa impleteasca ciorapi insotite de poze. In curand imi voi incepe primii ciorapi impletiti de mine. Iupiiiii

8 comentarii:

  1. Eu stiu sa impletesc, chiar si unele modele mai grele, ce nu stiu sa fac este sa pun pe ochiuri, adica sa fac primul rand. Stii cumva daca se explica lucrurl asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma uit diseara...si iti spun, cred ca era mai clar explicat in invatati sa tricotati...cartea care a fost cu numarul trecut si care cred ca este prin librarii.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am uitat, nu explica montarea ochiurilor, dar sunt pe youtube modele destul de multe si explicite (uitandu-ma mi-am dat seama ca nici eu nu stiu sa montez ochiuri...eu le montez intr-un mod barbar)
    http://www.youtube.com/watch?v=YWD7I9kCu4Q
    http://www.youtube.com/watch?v=iGCzXrxzWgM

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna tuturor!
    As dori sa imi zica si mie cineva daca intelege mai bine felul in care trebuie crosetat acel trandafir, din carte, de la pag 104-105. la sectiunea dedicata Florii, cum ar trebui lucrat, in cerc sau lucrezi liniar si la sfarsit se unesc capetele?
    Multumesc anticipat si sper ca cineva ma va lumina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna tuturor!
    As avea si eu nevoie sa ma lamureasca cineva, sunt inca la inceput si inca nu sunt familiarizata cu toate explicatiile care sunt in cartea aceea "invatati sa crosetati". M-am apucat sa crosetez acel trandafir, de la paginile 104-105, iar la sectiunea Floare, m-am cam impotmolit. Poate sa ma ajute cineva si sa imi zica, cum ar trebui sa crosetez de fapt, in cerc, sau crosetez liniar si la sfarsit se unesc capetele?
    Multumesc anticipat si astept cu nerabdare un raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anaireves ma uit diseara cand ajung acasa si am sa vad daca eu ma descurc si am sa incerc sa iti spun si tie. Daca nu, gasim pe una mai priceputa ca noi:)

    RăspundețiȘtergere
  7. cum se face un trandafir simplu http://www.youtube.com/watch?v=WNAgq6eVE6I
    unul in 2 culori (cam lung dar explica pasii foarte clar) http://www.youtube.com/watch?v=VF5wuoUJDZs
    http://www.youtube.com/watch?v=qpRWWHemkHs
    In primul filmulet este un trandafir exact ca cel din carte: cred ca in filmulet e mai simplu si mai clar. Spor la lucru! Sper sa iti infloreasca o intreaga gradina de trandafiri crosetati:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...