Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Provocarea lunii ianuarie

Luna ianuarie - luna dezintoxicarii, a planurilor/luna fara supermarketuri

Sigur sunt multe oferte acum, carora le-as da curs fara sa am nevoie de toate acele lucruri care sunt prea ieftine ca sa le ratez. Am un magazin in scara, la parterul blocului, unul langa servici, un non-stop aproape si pietele agro alimentare...Sunt genul acela de magazine care au o gama foarte restransa de produse, dar tot ce este nevoie urgent, gen ulei, zahar, ceapa, cartofi, faina, bors, detergent, lapte...Asa sigur nu o sa cumpar decat strictul necesar pentru ca nu imi atrage nimic privirea, nu imi trebuie nimic mai mult decat am nevoie. Cei cativa banuti economisiti pentru fiecare produs la supermarketuri nu se compara cu sumele imense pe care le lasam la casele de marcat. Singurul lucru care nu se gaseste la magazinele acestea sunt pad-urile de la espresor, dar vad eu cum ma descurc fara ele.

Cum traiam acum cativa ani fara supermarketuri? Cum petreceam orele pierdute la cumparaturi? Cum vom justifica aceste ore pierdute? Cum vom scapa de bilioanele de biti de informatie care ne bombardeaza in fiecare secunda printre rafturile cu mii de culori, cifre, litere, imagini... pentru a putea fi pace in noi, liniste. Cati dintre noi in loc sa fac o plimbare prin parc (din pacate si eu) se duc la cumparaturi de parca e un job de la care nu poti lipsi.
Ianuarie este si luna planurilor, clare, detaliate, cum ziceau bunicii nostri "pune plan", de parca planul era o temelie, si luna dezintoxicarii (eu din pacate fac parte din majoritatea romanilor care mananca de sarbatori infinit mai mult decat este nevoie)...asa ca urmeaza ceaiuri, ciorbite de legume, legume in diverse feluri, paine, fructe si foarte putine gratare...toate gatite de mine - voi manca mai sanatos si voi vizita si pietele mai des.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...