Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 20 ianuarie 2013

Proiectul de sambata - Retetar

Am facut un caiet de retete, de fapt, e o coperta pentru un caiet A5 sau o agenda. Materialul cadrilat l-am imprumutat de la o fata de masa pe care nu o foloseam (nu imi placea deloc ca si fata de masa), insa la proiectele mele cu specific culinar cred ca merge foarte bine. Nu e structurata cum trebuie, e doar insailata si asteapta sa fie trasa la masina de cusut, apoi calcata (munca grea de acum incepe). Voi prezenta si varianta finala. Cred ca mai trebuie atasate 2 agatatori pe cotor pentru un pix si gata - un caiet cu retete de suflet.

3 comentarii:

  1. Multumesc pentru vizita.Ai un blog interesant am sa te urmaresc cu placere in viitor.Spor la lucru si scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu visez la un retetar...trebuie doar sa gasesc caietul perfect,diagrama perfecta si...sa il cos :)) Al tau a iesit minunat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:), acum are si coperta cusuta:). Imi doresc unul cu gaini:)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...