Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 13 ianuarie 2013

Proiectul de sambata-pernuta decorativa

Vad ca imi fac un obicei ca proiectul de sambata sa il postez duminica, in parte si pentru ca termin seara proiectele si nu imi plac pozele facute noaptea (distorsioneaza mult culorile). Imi plac pernutele decorative pentru ca in afara faptului ca sunt decorative si infrumuseteaza/inveselesc un colt banal sunt si utile. Pentru aceasta am cusut un grup de casute, iar pentru a finaliza imi mai trebuie o casuta ca sa o pun in colt-dreapta jos, sa le atasez cu dantela si zic eu va iesi ceva frumos. Ma mai gandesc daca voi folosi acest material sau altul...Abia astept sa o termin...imi va da curaj sa ma apuc de un proiect pe care vreau sa il pun in aplicare-niste pernute din blugi mai speciale.

Un comentariu:

  1. Căsuțele îmi aduc aminte de un calendar frumos de advent pe care îl aveați anul trecut parcă!
    Mi-ar plăcea tare mult să învăț să lucrez așa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...