Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 6 ianuarie 2013

Proiectul de sambata - manusi impletite fara degete

Manusi, manusi, manusi...
In vacanta din Roma, pe o strada cu magazine frumoase, era unul ce producea si vindea manusi... Erau niste manusi din piele fucsia, captusite cu casmir - costau destul de mult...si trebuiau purtate cu un palton alb ca sa le scoata in evidenta. Probabil le-as fi purtat de 2-3 ori intr-un an asa ca nu mi le-am luat, in schimb am pozat magazinul cu proprietarul cu tigara:) - nu stiu daca exista o eleganta a fumatului, dar italienii o au.  In schimb imi cumpar anual 2-3 perechi pufoase si dragalase din lana colorata care merg perfect cu haina mea din fas sau cu diverse geci. Am vazut undeva pe net combinatia de culori-turcoaz cu verde mar asa ca m-am dus si mi-am cumparat fire si andrele (trebuie 5) de la magazinul de la et.4 de la Moldova Mall, unde doamnele gasesc tot felul de lucrusoare care trebuiesc la o mercerie. Problema mea a fost ca nu stiam sa fac degetul mare, asa ca am lasat o gaura si l-am impletit separat si atasat pe dosul manusii cu un croset. Au multe defecte, dar combinatia de culori e de efect si inveselesc zilele alb-negru-gri de pe strazi. Singurul regret este ca in Iasi nu se fac cursuri de impletit, crosetat, cusut...care pe mine ma pasioneaza dar mi-i destul de greu sa dibuiesc singura dupa scheme...poate lucrul hand made va fi mai mult promovat si atunci vor fi mai multe cursuri care sa ne foloseasca.

2 comentarii:

  1. Uite aici dilema :). Ar trebui cred o asociatie si in acest domeniu... Eu locuiesc in Bucuresti si aici am o buna prietena foarte priceputa in tricotat, cusut, handmade in general iar visul ei cel mai mare este sa predea astfel de cursuri (fiind si asistent universitar are si skill de predat). Regretul tau este ca in Iasi nu se fac cursuri de tricotat, regretul prietenei mele este ca nu are cui sa predea. Astfel, pentru ca nu suntem unite, cererea nu se intalneste cu oferta in domeniu acesta. Sunt sigura ca si in Iasi, daca s-ar promova mai mult ideea si v-ati cunoaste mai multe pasionate sunt sigura ca ar iesi lucruri minunate. Nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm oare cum putem face sa ne strangem suficiente pentru a ne plati profesorul? Ar trebui dat sfoara in tara pentru a gasi invataceii si organizat...Trebuie sa gasesc niste solutii pentru ca si eu visez la ceva asemanator - un grup de terapie prin craft. Cu siguranta vom face ceva in acest sens!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...