Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

luni, 21 ianuarie 2013

Paine cu banane, ceai si studiu

Am facut (de fapt masina a facut) eu doar am pus ingredientele o paine cu banane, ciocolata si musli (ca acestea am gasit prin casa), unt si miere. A iesit buna, cu o consistenta ca a prajiturilor de craciun germane. Psihopatologia e interesanta in sine, iar in compania acestei painici si a ceaiului e...placerea studiului 100%. Studiez in bucatarie cand pazesc oalele ce fierb pe aragaz...sau am ceva in cuptor. Nu imi amintesc cum e sa fii doar student, sa ai timp sa citesti tot ce vrei nu doar ce e obligatoriu (si acelea in timp ce astepti la dentist, cat stai cu vopseaua in cap, in timp ce invarti in oalele cu mancare, dupa ora 17 cand termini serviciul). Oricum, sa inveti structurat e ceva minunat, te obliga sa fii riguros, sa iti depasesti lenea, pragul de confort, sa folosesti la maxim timpul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...