Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

miercuri, 23 ianuarie 2013

Oare imi trebuie un e-reader?

Si-a laut mama mea un e-reader acum 2-3luni. Ea il foloseste constant, multe carti electronice avand un pret mult mai bun decat cele printate. Ma tot intreb daca mie mi-ar trebui unul.
Argumente pro:
- pot sa-l port tot timpul in geanta si sa citesc pe drum, cand astept undeva/pe cineva
- pot sa am mai mutle carti/cursuri simultan, sa le citesc
- pot sa salvez planeta (sa nu mai printez toate cartile de pe scribd pe care le downloadez)
- am acces la cartile preferate tot timpul
- nu imi mai incarc biblioteca de carti la care cel mai ades nu revin
- pretul cartilor
- daca emigrez imi pot lua cartile cu mine
- le pot imparti cu orice doritor
Argumente contra:
- o carte are o textura si un miros pe care nu il gasesc in alta parte
- nu pot sublinia cu toate culorile si face atatea adnotatii cate fac pe o carte
- nu imi ofera sentimentul de confort pe care mi-l ofera cartile
- frumusetea unei carti printate
- placerea de a da foile, de a o frunzari...
Voi ce ati face? V-ati gandit la un e-reader ca o optiune?

5 comentarii:

  1. M-am gandit si eu la un e-reader. As vrea sa il am doar pentru calatorii. Cand sunt acasa prefer cartile tiparite, indiferent de pret si de spatiul pe care il ocupa. Nu ma imaginez bagandu-ma seara in pat cu e-readerul in mana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iuliana te inteleg, cartile au o frumusete a lor si ne ofera un confort si o placere cum nu ne poate oferi nici un gadget, dar pentru mine ar fi util. Din pacate cred ca evoluam spre o lume fara carti, sau una in care cartile printate vor fi obiecte de lux. Un aspect bun ar fi ca nu se vor mai taia mii de copaci...dar asta e singurul din pacate

      Ștergere
  2. Eu mi-as lua o tableta, macar mai fac si altceva cu ea, ascult muzica cand citesc, filme, poze, net.

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte util, dar eu tot prefer cartile tiparite. Au alt farmec.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca fiecare din noi o facem...asa cum ne plac dulciurile din copilarie, lucrurile care ne sunt familiare si ani de-a randul ne-au provocat placeri si bucurii. Dar eu printez mii de pagini, ca sa le citesc...acele pagini sunt copaci. Si nu sunt o ecologista din pacate, mai nou, daca intru in Carturesti tot ies cu o cana, un ceai...o carte. Studiile zic ca noi femeile suntem eco doar la nivel declarativ, cand e vorba de schimbat comportamente mai greu (eu din pacate sunt regula)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...