Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 3 ianuarie 2013

Inceput de an

A inceput 2013...un an magic pentru toti si mai ales pentru mine, care implinesc si varsta magica 33...anul in care voi deveni mama si anul unor schimbari minunate in mine si in jurul meu...Un an fara pereche sa avem cu totii!
Cartea mea preferata este "Micul print", fiecare propozitie cand o recitesc pare o revelatie clara a unui gand cetos pe care l-am avut, asa ca e ca o recunoastere a propriului eu profund, ca si cum se da ceata la o parte si ma vad...Am primit cadou pentru anul nou un caiet cu insemnari (ce frumos suna fata de banalul cuvant agenda) cu cele mai frumoase citate din aceasta carte si cu desenele autorului...o voi folosi:) pentru planurile pe care le fauresc in acest an.



Cadourile de Craciun pe care le-am oferit (un sort pentru Mirela si o pereche de manusi pentru mine)m-au incurajat sa bricolez mai mult, sa lucrez mai mult cu mainile...am cateva planuri in aceasta directie. Lucrul de mana ar trebui sa fie promovat ca un mijloc de terapie in primul rand si ca unul prin care se pot face lucrusoare frumoase in al 2lea. Ar fi frumos sa fie si un mijloc sa ne facem prieteni...sper sa schimb eu ceva in acest sens.

2 comentarii:

  1. Draga Anca,
    Ieri ti-am descoperit blogul si-am citit multe din postarile tale. Imi plac proiectele tale de sambata. Retetarul, casutele, sortul sunt asa de dragute !!!
    (doar peste proiectele shabby-chic am trecut repede pentru ca nu-mi place stilul asta, in general)
    Sunt multe asemanari intre noi doua. Si eu sunt casatorita de 10 ani (parca asa am citit si la tine), am 33 de ani (tu 32), nici eu nu am copii si-mi doresc (dar inca nu am luat adoptia in considerare - din diverse motive), sunt timida exact in situatiile in care esti si tu :), locuim chiar si in acelasi oras.
    Dumnezeu sa-ti ajute ca anul acesta sa-ti implinesti cel mai arzator vis, acela de a fi mama!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Maria, iti multumesc pentru cuvintele tale frumoase. La fel iti doresc si tie sa ti se indeplineasca visul de a fi mama cat mai curand (oricare ar fi calea prin care copilul tau ar veni in viata ta -nastere sau adoptie). Ma bucur tare imi citeste blogul cineva din Iasi si ii si place :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...