Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

marți, 8 ianuarie 2013

Cadou perfect intr-un ianuarie alb

Am primit ieri un cadou intarziat - o Biblie ortodoxa pe care mi-o doream tare de tot si din diverse motive nu reuseam sa o iau:), probabil trebuia sa-mi fie daruita. Eu aveam cateva variante protestante, dar imi doream una "de-a mea" ca sa nu ma poticnesc in cuvinte sau mod de traducere. Am citit aseara Pildele (care imi sunt cele mai dragi inca dintr-a 5a de cand am citit Biblia toata, din pacate a fost si ultima oara de citit integral). Nu cred ca mai pot primi ceva care sa egaleze asa un cadou de suflet.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...