Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Dupa-amiaza de weekend si de ce am un blog

Imi plac dupa amiezele cand afara ninge/ploua si stau in casa, beau cafea cu lapte alaturi de ceva bun si fac o activitate care imi place (proiectul de astazi este un retetar (o agenda de retete). Abia astept sa il termin:). Astazi...ei bine astazi m-am intrebat de ce am un blog (am mai avut un blog: https://despreiubiresialtidemoni.blogspot.ro, pe care l-am abandonat...). Care a fost ratiunea de a avea un blog si cui serveste? Ei bine desi blogul acesta a fost creat initial in ideea de a ajuta niste mame adoptive, care cautau ca si mine si nu gaseau nimic depre adoptie, in timp am pastrat tacerea despre aceasta si a ajuns sa imi serveasca mie, si placerii mele de a face mici bucle in timp si de a prelungi un gand, un zambet sau frumusetea unei clipe banale. Nu am mai scris nimic despre adoptie pentru ca eu sunt in asteptare de 2 ani si poate din superstitie (asa cum femeile insarcinate nu cumpara hainute copilului inainte de a se naste). Cred totusi ca ar trebui sa ma ocup si de treburile amanate - pe blogul special dedicat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...