Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Dimineata perfecta de weekend-ceai si prajitura cu mac si portocale

Am descoperit o prajitura incredibila la boulangeria din mall si am venit acasa si am cautat reteta pe net. Am facut-o de 2 ori de la Craciun si a facut-o si mama mea pentru ca i-am dus o bucatica si a fost inebunita dupa ea. Cred sincer ca in afara de pelincutele Domnului nimic nu evoca mai tare Craciunul si iarna in general ca aceasta prajitura cu portocale. Eu nu aveam o experienta prea buna cu portocalele in prajituri-cumva ramaneau tot timpul amare, dar aceasta este fantastica; rar ma entuziasmez eu de o prajitura...
La boulangerie avea si migdale intregi, eu am facut-o si cu si fara migdale, este la fel de buna...

(poza cu bradul e de ramas bun pentru ca e ultima lui zi in casa)-acum cand si catelul Pipin a plecat:)), acesta fiind principalul dusman si admirator al bradutului care a luminat casuta
 
Reteta am urmat-o fix de aici, fara nici o modificare (in afara de migdale) asa ca nu are rost sa o rescriu, pentru ca Laura o face mai bine si cu poze mai reusite, ea e profesionista. http://www.lauraadamache.ro/2010/04/tarta-de-portocale-cu-mac.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...