Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

joi, 3 ianuarie 2013

Cartea saptamanii-Eleganta ariciului

Este un fel de "Micul print", nu chiar atat de minunata, dar e o carte despre prietenie, simplitate, umanitate pe care nu poti sa o lasi din mana. O carte potrivita pentru un cadou catre o femeie si mai ales o carte pe care sa ti-o daruiesti, sa faci un ceai bun si nishte prajiturele care iti plac, sa te cuibaresti in balansoar si sa o termini.
"Noi nu vedem niciodata mai departe de certitudinile noastre si, mai grav, am renuntat la intalnirea cu ceilalti, nu facem decat sa ne intalnim pe noi insine fara a ne recunoaste in aceste oglinzi permanente"                                                            
"A-ti destainui viata nu inseamna a-ti deschide sufletul"  este ceva ce cunosc...
"E atat de haotica pe dinauntru, deopotriva goala si aglomerata, incat incearca sa faca ordine in ea insasi randuindu-si si curatindu-si camera."-o explicatie hazlie pentru obsedatele de curatenie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...