Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

duminică, 9 decembrie 2012

Proiectul de sambata-turta dulce pentru Mos

Am facut turta dulce pentru mosul, ornata cu o pasta din zahar pudra si albus...e simpatica si are un gust f bun de la aromele de scotisoara portocala si piper macinat. Se spune ca invechita e si mai buna. O voi pastra intr-o cutie de tabla sa il servim pe mos in ajun.Copiii mai maricei cred ca ar gasi o mare bucurie sa o orneze (cu ajutorul unui penson de pictat). Cu o gaura facuta cu ajutorul unui pix inainte de a se pune la cuptor se poate agata in brad cu o bucatica de sfoara.
 Pentru ca am o multime de globuri (pe unele le voi dona, sper sa existe doritori) am facut un aranjament simplu(o sticla cu gat larg - cum sunt cele de la sucul de rosii plina cu globuri, legata cu hartie de sezon, prinsa cu sfoara. In borcan sunt bomboane de pom, pe care nu stiu niciodata in ce sa le pun. Canita cu ceai mi-a adus-o Mos Niculita (de atunci beau de zece ori pe zi ceai doar ca sa o folosesc atat de tare imi place) - un mos cosmopolit anul acesta.
Am cumparat brad ieri (brazi f. putini si scumpi) comparativ cu anul/anii trecuti. Am primit cadou saptamana trecuta un brad artificial. E perfect, crengile bogate, asezate la distante egale, dar e plastic...asa ca ieri am laut un brad adevarat, care face camera festiva si calda si plina de lumina. Un decembrie cu ninsoare si bucurie sa avem.
P.S. Sper ca la anul Ivanuta sa ma ajute la decorat bradul, la facut prajiturele, la citit povesti despre Iisus si traditii de Craciun, la bricolat diverse activitati cu specific. Sper ca anul acesta ii e cald, e satula si sanatoasa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...