Despre mine

Fotografia mea
Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad,sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente. Va multumesc ca ati trecut pe aici, puteti sa-mi scrieti la: anca.ivan99@yahoo.com

sâmbătă, 22 decembrie 2012

Proiectul de sambata-A is for apron

Un cadou de Craciun la care am lucrat ultimele 3 sambete...un sort pentru o prietena care mi-a adus revista cu modelul acesta simpatic din Italia. Sunt pasionata de ceainice si cescute asa ca mi-a fost foarte drag sa-l cos, plus ca am putut folosi culorile care imi plac mie (culorile modelului original erau mult prea violente). Si lingurita din bratara face toti banii. E scurt, practic si simpatic in acelasi timp. Eu consider sorturile extrem de utile pentru ca pot sa imi sterg mainile mereu in timp ce gatesc sau spal vasele...
 Ei i-a placut mult...asa ca si-a atins scopul de cadou perfect pentru aceste zile dinaintea Craciunului cand gospodinele trebaluiesc...
 Detalii cu modelul cu gaini si bratara care mi-a imprumutat lingurita.





2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc, cred ca mi-a placut cel mai mult din tot ce am lucrat. Pacat ca prietena mea nu-l foloseste (il tine:)) sa nu se strice)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...